Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 16:45 Der er 1 kommentar

software til computer

Jeg vil såmænd bare vide hvorfor jeg ikke kan bruge nogle meget dyre smilies på andet end helt nye emails. Jeg blev henvist til jer af min supportergruppe fra galnet, da de kun kunne se røde pletter. Til krydset vil jeg gerne sige, du bad mig om at skrive til dig og jeg bad dig om at svarer, men du sagde blot , kan ikke hjælpe dig.
dawn
Avatar billede arne_v Ekspert
17. august 2003 - 16:58 #1
Hvad laver spørgsmålet i Databaser Andre ?

Umniddelbart ville jeg tro at Programmer E-Mail et-eller-andet
passede bedre !