Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 15:25 Der er 23 kommentarer

Hvem kan tjekke mine smilies?

Jeg har lige brugt 45 dollars på at få smilies ind i min email, men ingen synes at kunne tjekke om de virkelig kommer med i min post eller ej? Hvad gør jeg? Jeg fik besked på at henvende mig til jer, i er ed....... tunge at danse med.
dawn
Avatar billede krydset Nybegynder
17. august 2003 - 15:27 #1
forstår ikke rigtigt ??????
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 15:41 #2
Hvad forstår du ikke?
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 15:42 #3
Jeg mente bare at det tog mig 20 min. at komme ind , det var alt, no harm done.
dawn
Avatar billede krydset Nybegynder
17. august 2003 - 15:44 #4
nåår. men lidt mere info om de smilys er nok nødvendigt. ellers prøv at sende en mail til mig tlarsen@pc-dk.dk så kigger jeg om der er smilys med :-O
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 15:48 #5
Du spørger, men svarer ikke. hvordan skal jeg forstå det?
Mit problem er at jeg kun kan bruge mine smilies på helt nye mails, og da var jeg ikke en gang sikker før en af mine venner svarede mig.
Hvorfor kan jeg ikke bruge dem i forumer, som alle andre? Jeg har endda betalt en hulens masse penge. Men du svarer jo ikke, så jeg taler med mig selv som sædvanlig.
dawn
Avatar billede krydset Nybegynder
17. august 2003 - 15:51 #6
hvad har du betalt for, hvilket firma. hvordan indsætter du de smilys osv. osv. du skriver intet om hvad det er :-O måske derfor ingen svarer på det
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 16:03 #7
Jeg svarede på en annonce der pludselig poppede op på min skærm. Jeg har været med i et forum ang. smilies og troede at det var hende the moderator, som sendte dem til mig. Hvis de virker må jeg sige at de er de 45 dollars pr år værd, men jeg er temmelig ny bag en computer, og forstår ikke hvorfor jeg kun kan bruge dem på helt nye e-mails - ej i mine forums, som her f.eks. eller "svar til afsender" Kærligst dawn
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 16:07 #8
Unskyld jeg glemte at sige at de nu er en del af min øverste menu når jeg skriver mails, firmaet er amerikansk, jeg husker ikke lige nu hvad de hedder, da jeg ikke kan finde ud af at finde frem og tilbage endnu.
dawn
Avatar billede krydset Nybegynder
17. august 2003 - 16:11 #9
desværre kan ikke hjælpe dig :-/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. august 2003 - 16:11 #10
ok.. jeg fatter minus af det der forgår her..
men jeg er næsten sikker på at det er forkert kategori..?
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 16:12 #11
Jeg har "talt med nogle kaldt "vipsupporthotbar.com" Det må være den "hotbar". Der er intet dirty about it, jeg har blot fået en masse jeg ej forstår.
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 16:16 #12
Hvad mener du med forkert kategori? Det er ikke porno, hvis det er det du tror, I stedet for at fortælle at I ikke forstår en pind af hvad jeg prøver at sige, kunne I så bare ikke gi´mig nogle adresser hvor man finder den rigtige kategori? Jeg er ikke gal, jeg bliver bare ked af det når jeg bliver talt ned til.
dawn
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 16:21 #13
Til den jeg e-mailede. Hvorfor svarer du ikke? Er der ikke nogle smilies på min mail eller har jeg tasted dig ind forkert? Jeg bag jo netop om hjælp og så siger du blot at du ikke kan hjælpe mig, er det fordi jeg ikke er sp dum som du troede?
dawn
Jeg er skuffet, her henvender man sig til en flok cp,n..., og de kan ikke en gang hjælpe en nybegynder.
stadig dawn
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 16:24 #14
okay, suddenly it isn´t so interesting anymore. No worries, I´ll get by, I always do. Have fun kids.
dawn
Avatar billede stigc Nybegynder
17. august 2003 - 16:41 #15
Jeg skal nok hjælpe dig. Kan du sende en e-mail til stigc@get2net.dk, så vil jeg se om der er smilies i.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
17. august 2003 - 17:00 #16
du er i kategorien "Eksperten : Databaser : Generelt".. har det spørgsmål noget med database at gøre?
jeg har ingen anelse om hvad du snakker om, så..
det var ikke for at tale ned til dig.
Avatar billede dawn Nybegynder
17. august 2003 - 17:09 #17
Sorry, why didn´t anybody tell me?, nå skidt jeg har fået mit spørgs
mål i den rigtige katagiri - happy now?
Og til krydset, jeg skriver til dig nu, har åbenbart glemt et par bogstaver. Dawn
Avatar billede krydset Nybegynder
17. august 2003 - 17:19 #18
jeg har ingen mail fået af dig dette kan skyldes 2 ting der er virus i den eller du har ikke sendt til den rigtige adresse
Avatar billede stigc Nybegynder
17. august 2003 - 17:22 #19
De virker fint dine smilies. Husk det er et gratis program, og at du kun kan bruge dem i dine e-mails, og f.eks ikke på dette forum! Har du betalt penge til nogen?

Link: http://www.hotbar.com
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
02. september 2003 - 21:20 #20
av av av - pas godt på med hotbar - det program er muligvis spyware - og helt sikkert en sundhedsrisiko for din PC. Jeg har set tonsvis af smadrede outlook emailprogrammer pga hotbar.

MVH

Henrik
Avatar billede dawn Nybegynder
03. september 2003 - 11:57 #21
Et forsinket svar til stigc først: Ja, som jeg skrev har jeg betalt 48 dollars, jeg fik den første måned gratis.
Svar til henrikmoller: Hende jeg har korresponderet med på "vipsupporthotbar" understregede at programmet ikke er spyware, men jeg vil da være opmærksom. Nu du siger det, jeg ved ikke om det er p.g.a. denne nye virus som har hærget, men ingen har modtaget mine ellers fine emails, de ryger lige tilbage i hovedet på mig.
Jeg regnede med at der ville falde ro over gemytterne når de fandt ham,der forpestede vores computere, og det har de da vidst nu ? Mener du at mit emailprogram er smadret, og hvis det er hvordan finder jeg så ud af det?
Mange hilsner dawn
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 03:29 #22
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede netro Nybegynder
12. januar 2004 - 13:29 #23
Mildest talt ;o)