Avatar billede nillerdrengen Nybegynder
17. august 2003 - 13:33 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med Norton Internet Security

Hej! Jeg har anskaffet mig norton internet security, men der var noget galt med pakken, så jeg kunne ikke ændre på sikkerheds niveauet - det stod på high hele tiden, hvilket gjorde at jeg ikke kunne se mange ting på nettet, som f.eks. java, tror jeg nok... Nu har jeg så afinstalleret, og den viser det stadig ikke. Ydermere skriver den en besked i starten om at den ikke kan finde en fil, der skal starte NIS op. Jeg tror ikke at det er HELT afinstalleret, men hvordan gør jeg det?
Avatar billede nillerdrengen Nybegynder
17. august 2003 - 13:59 #2
Der er bare et problem... Jeg ved ikke hvilken version jeg har, for i tilføj/fjern programmer står der at det er 2002, men hvis jeg holder cursoren over ikonet under programmer i menuen start står der 2003.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. august 2003 - 14:01 #3
Hvis ovenstående ikke virker kan du gøre følgende som jeg altid har fået et godt resultat af.

Afinstallere via Tilføj/fjern programmer
Og korrekt ikke alt bliver afinstallert så resten tager vi manuelt.

Gå i start
Kør
Skriv: regedit
ok
Gå i rediger
Søg
Skriv: norton
Delete det den finder ved at klikke på delete
Find næste (her kan du nøjes med at klikke på f3 tasten)
Delete
F3
Delete
F3
Sådan bliver du ved til der ikke er flere nøgler at slette. Programmet fortæller dig hvornår der ikke er flere.
Nu skulle alt være slettet og du kan så geninstallere uden problemer.

Det kan jo selvfølgelig være farlig at delete noget i regedit, hvis man ikke har styr på hvad man sletter, men følger du ovenstående skulle du ikke få problemer overhovedet. Du kan jo for en sikkerheds skyld tage en kopi af din regedit hvis du ved et uheld kommer til at slette noget forkert. Når du står i regedit. Marker den øverste (denne computer) Gå i filer eksporter - vælg sted hvor du vil gemme denne kopi.
Avatar billede prodic Mester
17. august 2003 - 14:06 #4
Ndis findes i 2 udgaver - en til 2002, og en til 2003.
Det burde betyde, at en af dem virker til din udgave.
Avatar billede nillerdrengen Nybegynder
17. august 2003 - 14:12 #5
Tak for det drenge!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. august 2003 - 14:25 #6
velbekommen. tak for point