Avatar billede kvols Nybegynder
16. august 2003 - 01:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Autosvar på IRC

Skal bruge et script der sender et automatisk svar til folk hvis der skriver en priv til mig på IRC. F.eks. Skal det svare "hey, jeg er her ikke lige nu, men svarer dig så snart jeg kommer tilbage".
Avatar billede Six Nybegynder
16. august 2003 - 05:30 #1
Hej.

Jeg går ud fra den kun skal skrive det der, hvis du er "AFK" altså /away

On *:text:*:?: if ($away = $true) { msg $nick hey, jeg er her ikke lige nu, men svarer dig så snart jeg kommer tilbage }

Hvis den skal skrive det, ligemeget hvad. så er det.

On *:text:*:?: { /msg $nick hey, jeg er her ikke lige nu, men svarer dig så snart jeg kommer tilbage }

Håber det hjælper dig lidt.

Det skal smides ind i remote scripts og loades :)
Avatar billede kvols Nybegynder
16. august 2003 - 12:56 #2
Hvis jeg skriver det i min remote, så skriver den det jo public, i alle chans, når folk skriver noget der, gør den ikke?
Avatar billede kvols Nybegynder
16. august 2003 - 13:26 #3
Har fundet ud af det jeg skal bruge. Tak for hjælpen.