Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 13:49 Der er 26 kommentarer og
3 løsninger

jeg vil dø på msn -øhh

Hvordan fjerner man sin msn account totalt ?? Er der nogen, der ved det ?
Avatar billede miss-g Seniormester
15. august 2003 - 13:54 #1
Hvordan du får vist MSN Messenger og andre programmer i Tilføj/Fjern (Add/Remove programs).
Oplysningerne ligger i filen sysoc.inf (Windows\inf\sysoc.inf). Tag en kopi af sysoc.inf og gem den som f.eks. sysoc.old eller gem den i en anden mappe. Så kan du genskabe den igen. Åben Sysoc.inf og find f.eks. linien med f.eks. MSN Messenger, fjern ordet HIDE i linien.

MSN Messenger linien ser sådan ud: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7 og ændres til at se sådan ud: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,,7

Gem ændringerne. Nu kan du se MSN messenger i Tilføj/Fjern programmer under Windows komponenter.

OBS: Du skal kunne se skjulte mapper og filer - det kan du ændre i mappeindstillinger.

Du kan også bruge xp antispy og kan hentes på min ftp den er noget nemmer at bruge en dette tricks.

I samme spm skrev hub:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Dette pastes til start/kør. Tryk enter og den er helt væk...
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. august 2003 - 13:55 #2
Du kan ikke slette din account da det er gennem din email...
Slet din email, så sletter du også automatisk din add på messenger...
Hvis du ikke kan slette den, så lad den stå inaktiv i et par måneder, så burde den blive slettet automatisk...
Hygge
Avatar billede miss-g Seniormester
15. august 2003 - 13:55 #3
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
15. august 2003 - 13:56 #4
www.passport.net -> medlems tjenester -> Luk min .NET Passport-konto
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. august 2003 - 13:57 #5
miss-g:
Jeg tror det han prøver at sige er at han vil ha sin account slettet, altså hans add...

Legende, vil du ikke uddybe dit spørgsmål lidt mere præcist?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. august 2003 - 13:57 #6
To close your .NET Passport account
On .NET Passport Member Services, click Close my .NET Passport account.
(You will be asked to sign in to your .NET Passport if you have not already done so.)
Note

If you’re closing an account that has an "@Hotmail.com" e-mail address, follow the instructions that guide you through the process.

Read the information provided and make sure you are aware of what may happen if you close your account.
Note

If you aren't sure you want to close your account, you can edit your .NET Passport profile instead, including the types of information you share with participating sites and services.

Click Close Account.
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
15. august 2003 - 13:57 #7
Ved ikke hvad der sker derefter, har ikke selv lukket en konto ;o) men det står der nok når du kommer der til...
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. august 2003 - 13:59 #8
taget direkte ud fra .NET passport hjælpen...

altså: www.passport.net -> medlemstjenester -> Lunk min .Net Passport-konto, som gonza.dk skrev...!
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
15. august 2003 - 14:02 #9
"Du kan ikke slette din account da det er gennem din email..." -> fis og humbuk
"Slet din email, så sletter du også automatisk din add på messenger..." det ville kræve at microsoft styrede alle mailservere på nettet, altså, fis og humbuk
"Hvis du ikke kan slette den, så lad den stå inaktiv i et par måneder, så burde den blive slettet automatisk..." fis og humbuk, din hotmail konto slettes sikkert, hvis den er inaktiv, men hvis du bruger en anden mail til msn end hotmail, ja så slettes den ikke, selv om den er inaktiv et par måneder...

Undskyld trakavolvien, men dine skud holder altså ikke stik ;o)
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. august 2003 - 14:06 #10
Det gør de da, hvis man ikke kendte til luk passport funktionen ;)
Husk på, jeg kommer jo kun med bud som kan være med til at løse problemet, det kan jo ikke være rigtigt det hele...
Men jeg må nok indrømme, at elle fortjener de point...
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:07 #11
OK... Jeg har en person, som har mig på sin messenger... Jeg vil gerne have at jeg simpelthen forsvinder.. Jeg ved godt jeg kan blokere osv. Men jeg vil simpelthen forsvinde helt, således at jeg ikke engang står som offline hos denne person

Jeg ved godt det lyder sindssygt, men det er jeg også...

Jeg vil således fjerne min messenger konto og lave en helt ny, hvor jeg så kan tilføje de personer, der skal have mig på
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. august 2003 - 14:08 #12
legende...
Kig her : http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc=1030&cbid=486

Giv elle fuld credit...
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:09 #13
Kan jeg ikke få een af jer til at tilføje mig -> blive blokeret af mig -> så sletter jeg kontoen -> i fortæller mig om jeg er forsvundet fra offline tingen :)

dondario@legende.dk er mit msn passport - lad mig lige høre fra een af jer :)
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. august 2003 - 14:09 #14
Upsa... Min fejl.. Dooh, kaffe til mig..
Gonza skal ha point.. sorry :(
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:10 #15
jeg er lidt underlig :)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
15. august 2003 - 14:10 #16
trakavolvien -> det var ikke for at træde på dig, det var bare for at fortælle, at det ikke var helt rigtigt, det du fortalte ;o)

legende -> Jeg ved desværre ikke om det kan lade sig gøre at du sletter dig selv fra hans konto, jeg tvivler, men ser frem til en løsning, hvis det kan lade sig gøre :-D
Avatar billede mm12010 Nybegynder
15. august 2003 - 14:11 #17
Avatar billede trakavolvien Nybegynder
15. august 2003 - 14:12 #18
gonza, det er iorden...
Jeg elsker selv at rette på folk, men hader at blive rettet...
Men det må jeg vel bare vænne mig til...

Legende, hvis du slettet din account som gonzo beskrev hvordan...
Så vil personen som har dig på sin liste stadig kunne se dig, du vil bare stå som offline istedet...
Jeg er ikke sikker på en løsning, men mon ikke der er en :)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:15 #19
ok - Rene :) Jeg blokerede dig og har nu slettet kontoen, og afinstallerede, men den bliver ved med at sige log på med dondario@legende.dk, når jeg geninstallerer lortet
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:16 #20
Hey... Måske er den der :) Er jeg "væk" nu, Rene ?
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
15. august 2003 - 14:17 #21
legende -> det er fordi at din msn konto er gemt et eller andet sted på PC'en... Jeg ved faktisk ikke lige hvor :-/

du står som offline på min liste..
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:22 #22
Det er syret nok at man ikke bare kan forsvinde, hvis man nu synes det er sjovt
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
15. august 2003 - 14:23 #23
ja egentligt, og jeg har prøvet at genstarte msn-klienten... Har du slettet din msn-konto helt? eller hvad har du forsøgt?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:25 #24
Den er væk fra msn's kartoteker... Jeg kan ikke længere logge på med den... Men det er træls at den ikke forsvinder fra de andres liste. Det er formodentlig umuligt så
Avatar billede mat Nybegynder
15. august 2003 - 14:30 #25
De har jo add´ed dig til deres liste over emails de kan kontakte - det er jo deres personlige kartotek.

Men hvis du er kronisk offline på deres messenger, tror du så ikke at de sletter dig før eller siden?

..ellers må du jo "flytte" adresse :)

(ka du så komme tilbage i kat 20 din skurk!)

mvh mat
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:34 #26
hey mat >> gamle dreng :)  Jeg gider ikke tænke på den person, og hun skal ikke tænke på mig mere - du ved jo jeg har kroniske syrede dameoplevelser, som jeg ofte deler med vennerne i kat/20, når jeg er skidefuld - haha

Well, anyway. Jeg tror pointsne skal gå til gonza.dk og ellebaek - de var vist mest hjælpsomme og noget :) Jeg må leve videre i offline tilstanden, og lave en ny konto så :( Det er ikke let at være sindssyg
Avatar billede baitianlong Nybegynder
15. august 2003 - 14:36 #27
P.S. Mat !!!! Hvorfor har du stjålet min 4. plads i kat/20  :'(
Avatar billede mat Nybegynder
15. august 2003 - 14:38 #28
Den lå lige for the taking ;)

(men mit forspring er ikke stort, du er jo før løbet 1000 point fra mig :)
Avatar billede gonza.dk Nybegynder
15. august 2003 - 14:49 #29
Ja, det er nok umuligt at slette sig helt fra andres konti, kunne ellers være brugbart i ny og næ.