Avatar billede boellemis427 Nybegynder
15. august 2003 - 12:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafik til PocketPC

Er der nogen der er klar over om der findes nogle biblioteker grafikprogrammering af PDA'er som fx directX til windows?
Det skal være muligt at lave spil hvor en lidt mere kompleks grafik afvikles flydende.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 12:56 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 12:57 #2
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 12:57 #3
Avatar billede boellemis427 Nybegynder
15. august 2003 - 13:05 #4
Ja det er noget som det jeg skal have fat i. Du kender ikke nogle alternativer?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 13:10 #5
Den eneste jeg har en smule erfaring med, er PocketGL (som er nævnt i andet link). Jeg tror den danner standard på PocketPC området. Så stod det til mig, var det den jeg ville satse på.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2003 - 13:12 #6
ups... jeg tænker ikke det samme som jeg skriver... der skulle naturligvis stå OpenGL fra Ekkla... jeg kender ikke PocketGL...