14. august 2003 - 20:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontakt lIste i messenger

HEy jeg har et problem jeg ser kun mail på de personer på min kontakt liste jeg ser ikke deres navn og selvom de har været online ser jeg stadig kun hans email.
hvad skal jeg gøre for at jeg ser hans navn i stedet for han email?
14. august 2003 - 20:30 #1
Det er msn messenger fra microsoft
Avatar billede resten Nybegynder
14. august 2003 - 20:32 #2
Under fanen kontaktpersoner kan du sætte den til enten at være email adresser eller ved navn.
Avatar billede jih Nybegynder
14. august 2003 - 20:32 #3
hvor mange er det lige du har i din kontakt liste? fordi det kan være at de ik selv har skrevet deres navn derinde? det er der mange der ik gør.. navnet er jo automatisk sat til at være e-mail adressen, indtil du skifter det..

//WebPsycho
Avatar billede jih Nybegynder
14. august 2003 - 20:33 #4
lol.... var måske lidt forkert på den.. :P men alligevel... var et bud.. og det ku jo godt være.. :D
14. august 2003 - 22:48 #5
resten

skal du ikke have dine point?
Avatar billede resten Nybegynder
15. august 2003 - 08:07 #6
:o)