Avatar billede moltzen Nybegynder
14. august 2003 - 20:27 Der er 4 kommentarer

Glemt pass til Administrator login

Jeg har en m8 som har glemt pass til hans start login til windows, ik fandens smart :D men jeg vil hører om man kan komme ind på en anden måde ?. Gæste kontoen er desværre deaktiveret, men nogle herinde som ved en måde så man kan komme ind, svar så hurtigt så muligt, det haster,

mvh mzn.
Avatar billede resten Nybegynder
14. august 2003 - 20:29 #1
Avatar billede serverservice Praktikant
14. august 2003 - 21:03 #2
Du skal logge ind med en anden bruger som er medlem af administrator gruppen og resette password for administratoren = hak i "user must change PW at next logon" så login som administrator.

Det må jo logisk set ikke kunne lade sig gøre ved at bryde administartoregenskaberne - derfor vil det kun kunne lade sig gøre med en anden bruger af admin gruppen (teoretisk set)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
15. august 2003 - 09:27 #3
Der findes en diskette som man kan boote op på og så ændre Administrator koden. men jeg ved ikke hvor den kan hentes, og jeg er sikker på at der ikke er nogle her på eksperten.dk der vil fortælle hvor den kan hentes, da den kan misbruges på det groveste.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
28. oktober 2005 - 11:15 #4
Hey det må muligvis på tide at få lukket dette spørgsmål!!!