Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
14. august 2003 - 16:22 Der er 3 kommentarer

Et par ideer...Join me!

Goddag alle jer derude!
Jeg har et par ideer som jeg godt kunne tænke mig at finde en eller to partners til.....jeg vil ikke foklare vildt meget om det da det stadig er ideer. Men i så fald så her kommer de:

1. computer/hardware website hvor man har mulighed for at læse test's om forskelligt hardware og hvor der også skulle være en køb og salg afdeling af hardware og andre ting. Har en ven som engang lavede noget ligene bare inden for et andet emne end hardware, hans gik ud på hoppy og sports ting. Men han havde ihvertfald held med det og solgte det for 7.500,- til en anden person. Idag er det dog lukket ned fordi den nye ejer var et fjols til det.
2. Hosting reseller firma. Reseller er hvor man finder et billigt hosting firma som man så kan "Reselle" fra til en lidt højere pris så man selv tjener nogle penge på det. Det går så ud på at man laver en website med et system så når folk går ind og bestiller et webhotel så sender den automatisk bestillingen videre til hosting firma'et. Derefter blir det hele sendt tilbage til os hvor vi så sender vores regning med.
3. Din ide hvis du evt. har en ;)

Det var så dem alle. I er velkomne til at spørge om lige hvad i har lyst til.

Min mail er:
s@olins.dk
msn: trashcan39@hotmail.com
Avatar billede ricky Nybegynder
14. august 2003 - 16:34 #1
Måske det var en idé at prøve at finde på noget nyt ?
Avatar billede nillebis Nybegynder
15. august 2003 - 17:09 #2
Måske var det en idé at tale pænt til folk - S@olins der er desværre nogle på banen med dine løsninger, så det vil måske være en god ide at kigge lidt på dem og evt. være lidt mere kreativ i forhold til disse sider - Det er jo altid godt at lave det bedre end konkurrent.....Held og lykke med det;-)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. september 2003 - 15:30 #3
der er flere hardware sties i DK, bl.a. fra AOD, ing.dk, pcmag, pcworld, osv...
så har du noget de andre ikke har?