Avatar billede charley78 Novice
14. august 2003 - 15:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

instiling i rendering i Maya

hvordan kan det være, når jeg er inde i render globals, at instillingerne bliver ved med at insistere på at skrive "name.ext. (Single frame)".. je kan ikke komme til at skrive 'name.#.ext', den smutter hele tiden tilbage!?
Avatar billede charley78 Novice
14. august 2003 - 15:47 #1
Ups... nu kan jeg! - men ikke lave en xxx.avi fil!
Er der så ikke noget galt? Det skal man da kunne!
Avatar billede miza Nybegynder
17. januar 2004 - 18:28 #2
altså hvis det er Windows versionen af maya burde man kunne, det er til en film... det går jeg ud fra når du bruger .avi, og jo man skulle kunne lave en film der hedder xxx.avi, men du skal ikke skrive .avi bare giv den navnet xxx.

Hvad sker der hvis du prøver at render den film du kalder xxx.avi?
Avatar billede charley78 Novice
18. januar 2004 - 11:02 #3
naturligvis skriver jeg ikke ".avi", men et (for-)navn og forventer at dette bliver genereret med ".avi" til efternavn. Som forudsætning har jeg valgt, at det skal være en avi-fil. Og det lykkes ikke!
Avatar billede miza Nybegynder
19. januar 2004 - 07:00 #4
hvilken version har du altså 4.5 5.0 eller hvad for en?
Avatar billede charley78 Novice
19. januar 2004 - 22:47 #5
- Maya5!
Avatar billede miza Nybegynder
21. januar 2004 - 14:24 #6
Hmm, jeg har ikke hørt om problemet før.. det eneste råd jegkan give dig er, prøv at installere Maya 5 igen, håber det kommer til at virke
Avatar billede charley78 Novice
25. oktober 2004 - 18:32 #7
jeg har desværre ikke haft tid til at kigge på det, men accepterer dit svar, tak!

:o)
Avatar billede miza Nybegynder
25. oktober 2004 - 21:28 #8
Hvis det går helt galt, kan du altid selv tilføje .avi til filen, det vil højst sandsynlig også virke... men ved det kan være træls hvis du f.eks. laver mange