Avatar billede dman Nybegynder
15. december 2000 - 22:55 Der er 13 kommentarer

Photohop 6.0 i Win2000

Jeg har problemer med at computeren fryser efter ca. 1-10 minutters brug af Photoshop 6.0 i Win2000.

Jeg har både prøvet at installere programmet på c-drevet og d-drevet, men ingen af delene virker.

Hjælp mig...jeg kan ikke undvære PhotoShop...:-)

Avatar billede lauer Nybegynder
15. december 2000 - 23:24 #1
Det lyder meget mærkeligt...
Jeg kan fint bruge det.
Jeg har 256 ram, det kan være det.

Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. december 2000 - 00:10 #2
Prøv at flytte din scratch disk til et andet drev.
Avatar billede dman Nybegynder
16. december 2000 - 00:36 #3
Min computer:
PIII 450Mhz
192 ram
RivaTNT2

Iøvrigt så har jeg prøvet at ændre på scratch disken, uden at det har hjulpet det mindste.

Jeg har også prøvet at ændre den Virtuelle hukommelse til det maksimale. Jeg ved dog ikke om dette har noget at sige i denne forbindelse.
Avatar billede lauer Nybegynder
16. december 2000 - 00:40 #4
Det kunne også være programmet...
Avatar billede dman Nybegynder
16. december 2000 - 04:24 #5
Programmet fejler intet...
Avatar billede gephion Nybegynder
17. december 2000 - 20:58 #6
Jeg kører med Photoshop 6.0 på arbejdet, og den ligger på en Win2k pro ... Der er ingen problemer overhovdet!

Det KAN jo være en konflikt med et eller flere andre programmer du har installeret udover PS 6.0??  (Eller selvfølgelig en god gammel MS bug :) )
Avatar billede thoeger Nybegynder
22. december 2000 - 21:10 #7
prøv at gå ind og kig i din event viewer og se om der kommer nogle fejl i forbindelse med kørsel af Photshop. Havde slev et problem der ville photoshop slet ikke starte op, men fejlen blevet fundet via opstående løsning, det var en printer driver der drillede.

//thoeger
Avatar billede dman Nybegynder
27. december 2000 - 22:27 #8
Event viewer det lyder spændende, men jeg ved desværre ikke hvad det er, eller hvor jeg finder den. Håber du kan fortælle mig det...for jeg ved snat ikke hvad jeg skal gøre.
Avatar billede chris2k Nybegynder
05. januar 2001 - 11:01 #9
Gå ind i administration eller sådan noget i control pannel. Der er der en der hedder event viewer.

Det er et program som bruges til at håndtere fejlmeddelelser, eller o.lign. Der kan du se om der står noget med PS6.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. marts 2001 - 10:54 #10
Er det ved at være lukketid?
Avatar billede lauer Nybegynder
18. marts 2001 - 10:57 #11
Jeg har faktisk oplevet det samme i Win2k Server, men efter jeg har skiftet til Win2k pro virker det fint.
Avatar billede lauer Nybegynder
18. marts 2001 - 10:57 #12
A
Avatar billede lauer Nybegynder
18. marts 2001 - 10:58 #13
Damn... det var ikke lige meningen.

Nå med jeg vil give apollo69 ret. Nu er det næsten over 2 måneder siden indlæget blev skrevet.