Avatar billede charley78 Novice
14. august 2003 - 00:20 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

rendering i Maya

jeg kan kun nå frem til at rendere en enkelt frame. Når jeg vil batch rendere, hvilket gerne skulle give lidt flere frames, tænkte jeg... sker der intet.
Hvordan renderer man i Maya?
Avatar billede krydset Nybegynder
14. august 2003 - 00:24 #1
Avatar billede miss-g Seniormester
14. august 2003 - 00:27 #2
Avatar billede miss-g Seniormester
14. august 2003 - 00:29 #3
Avatar billede krydset Nybegynder
14. august 2003 - 00:30 #4
Hej
se den her video
http://www.digital-tutors.com/digital_tutors/display_video.php?videoX=100&cat=m&w=688
Learn how to render your animation to an avi or a sequence of images.  This is a must view for new artists
Avatar billede charley78 Novice
14. august 2003 - 10:14 #5
tak begge to!

Krydset, kommer du ikke lige ind med et 'svar', så kan I dele pointsene.
www.digital-tutors.com bliver nok et rigtig godt bekendtskab :o)
Avatar billede krydset Nybegynder
14. august 2003 - 10:22 #6
jeps her er svaret *GG*
Avatar billede charley78 Novice
14. august 2003 - 10:30 #7
je har et lille problem - har elers fulgt de fine beskrivelse ra tutors.. dog uden lyd (da jeg tilfældigvis også har et lydproblem,d er findes andetsteds i dette forum: )
Men, hvordan kan det være når jeg er inde i render globals, at instillingerne bliver ved med at insistere på at skrive "name.ext. (Single frame)"... for så er jeg jo lige vidt. je har prøvet med navneomdåbning, men det hjælper ikke :o(
Avatar billede charley78 Novice
14. august 2003 - 10:31 #8
... og Krydset, du skal lige huske at skrive 'svar i stedet for 'kommentar!
Avatar billede krydset Nybegynder
14. august 2003 - 10:45 #9
bahhhhh :-/(
Avatar billede charley78 Novice
14. august 2003 - 14:02 #10
- ja, undskyld alle tastefejlene.I får points,men jeg er nødt til at oprette et nyt spørgsmål med det angivne spørgsmål!