Avatar billede norske-mike Nybegynder
15. december 2000 - 21:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

brug af java i acrobat

jeg ville gøre mig lidt kendt med acrobat 4.0 og prøvede de forskellige options. En af dem lader mig skrive en javainstruktion og da jeg tenket det ku\' være skæg at prøve en af dem der fulgte med mit CoffeeCup program til HTML-sider, prøvede jeg det, men fik som svar at der var fejl i syntaksen?
Fra det må jeg slutte at Java må findes i forskellige varianter - noget for HTML sider og noget andet for PDF-filer?
Hvad er forskellen - de er jo begge såkaldte hypertekstprogrammer, ikke?
Fins der et sted på nettet hvor man kan læse om dette?

mvh Michael
Avatar billede mtilsted Nybegynder
18. december 2000 - 16:46 #1
(Jeg tror nu bare at det er fordi de bruger javascript som INDET har med java at gøre)
Avatar billede norske-mike Nybegynder
01. januar 2001 - 22:43 #2
Tak for det! Man bli\'r klogere og klogere :-))
Michael