Avatar billede dane12345 Nybegynder
13. august 2003 - 15:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fylder ISO mindre udpakket ?

Hejsa !

Jeg har downloadet en fil på ca. 900 mb. i iso-format, men når jeg pakker den ud, fylder den kun ca. 500 mb, er det mon naturligt, eller har jeg fået for 400 mb virus ???

Mvh.

T
Avatar billede superanden Nybegynder
13. august 2003 - 15:27 #1
tror nu ikke at den fylder mere når filerne jo blive komprimeret.

Men virker programmet? For det kunne godt tyde på at det ikke har pakket det hele ud....

ellers kan der jo være en fejl i pakningen der gør at den fylder mere end nødvendigt
Avatar billede dane12345 Nybegynder
13. august 2003 - 15:29 #2
Det virker også helt åndsvagt at den skulle være pakket til at fylde mere *G* - men der er ingen fejl i udpakningen.