Avatar billede miss-g Seniormester
12. august 2003 - 14:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Zonealarm skal køre i baggrunden?

Jeg har lige hentet ZoneAlarm version 3.7 fra deres side efter alt det her med det nye windows problem med at computeren genstarter osv.

Programmet kører fint og starter op med windows, men hvordan får jeg det til at køre i baggrunden ligesom et virusprogram? Jeg har zonealarm vinduet nede på proceslinien, og lukker jeg vinduet - afslutter den programmet.
Avatar billede miss-g Seniormester
12. august 2003 - 14:57 #1
Jeg synes ikke den gamle version gjorde det - den kørte netop i baggrunden. Måske jeg skulle hente den istedet?

Den "gamle" version:
http://www.avirus.dk/fw/4.htm

Den nye ser anderledes ud.
Avatar billede donwang Nybegynder
12. august 2003 - 15:26 #2
Du kan køre programmet som service med firedaemon: http://www.firedaemon.com/ Så kan den slet ikke ses... Men kun mærkes;)
Avatar billede miss-g Seniormester
12. august 2003 - 21:46 #3
Andre forslag?
Avatar billede miss-g Seniormester
12. august 2003 - 21:58 #4
Fandt selv ud af det.

Man kan højreklikke på programmet på proceslinien og vælge "Send to tray".
Lukker *S*