Avatar billede kunze Nybegynder
11. august 2003 - 21:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mac bruger søges!

Hej.

Jeg søger at få kontakt med en eller flere Macintosh brugere, som af og til kan have et par minutter til at snakke med mig på MSN omkring Macintosh.
Det er fordi jeg overvejer at investere i en, men inden jeg gør det vil jeg være sikker på at jeg har fået besvaret alle spørgsmål, så det ikke ender som et "fejlkøb".

På forhånd tak :o)

Mvh
Kunze
Avatar billede hoejrup Nybegynder
11. august 2003 - 21:34 #1
Hvorfor ikke her på eksperten.dk eller via email?

Hvis du vil give point for oplysningerne, så skal de være tilgængelige for
ekspertens brugere.

/per
Avatar billede kunze Nybegynder
11. august 2003 - 21:34 #2
Min MSN er simon@kunze.dk

Mvh
Kunze
Avatar billede kunze Nybegynder
11. august 2003 - 21:39 #3
hoejrup > Egentlig en fejl at jeg ikke fik sat den til 0 point. Ønsker ikke at betale for det, man kan vel hjælpe hinanden?
Jeg hjælper ihvertfald gerne andre helt gratis over f.eks. MSN med opsætning af et eller andet, som jeg har styr på.
Håber der er andre af den holdning.

Jeg tager selv point'ene, når der er kommet "response".

Mvh
Kunze
Avatar billede oersted Novice
12. august 2003 - 03:18 #4
du er velkommen: medieuropa@adr.dk

/Jesper
Avatar billede kunze Nybegynder
12. august 2003 - 09:09 #5
Tak for det.

Lukker her :)

Mvh
Kunze
Avatar billede pillpopper Nybegynder
15. november 2003 - 19:19 #6
er der en der vil være mig behjælplig med at få instaleret MAC OS 9.1 på min bærbar da jeg er låst fast jeg har fået instaleret den første cd, men så kan jeg ikke komme vidre og der er feks. et æbeltegn oppe i venster hjørne o.s.v- men jeg forstår ikke hvordan jeg kommer vidre..
Jeg stiller 60 point til den der kan hjælpe mig med at få løst dette ireterene problem..
Venlig hilsen Leon
Avatar billede bredker Nybegynder
15. november 2003 - 19:26 #7
pillpopper >>opret et nyt spm selv
så kommer der nok en der kan hjælpe , du skal ikke regne med at der er ret mange der ser din kommentar her