Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. august 2003 - 19:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

web10.dk nede?

Jeg er kunde hos web10.dk men der er tilsyenladende ikke forbindelse til dem pt? :/

både deres hjemmeside, min hjemmeside og mysql er død!

andre der har det sådan?
Avatar billede inoculateit Nybegynder
09. august 2003 - 19:57 #1
Nååå det er normalt hos dem *GGG*
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. august 2003 - 19:58 #2
Der er ikke hul igennem til de par servere jeg har prøvet. Som om deres
netværkskabel er klippet over ;)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. august 2003 - 19:59 #3
jah os det jeg er bange for, for er da sket før at webserveren ikke har været tilgængelig, men synes ikke at alle 3 ting har været væk samme tid ;)
Avatar billede inoculateit Nybegynder
09. august 2003 - 20:00 #4
Jeg har været kunde hos dem, men når man er udsat for at deres servere har været nede mere end 10 gange på en md. for jeg nok
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. august 2003 - 20:02 #5
lover de ikke 99,9% oppe tider? for det betyder at de max må være nede i 8 timer og 45 min på et helt år, og jeg synes da snart de har været væk nogen gange i et par timer... Hvad siger loven om sådan noget?
Avatar billede inoculateit Nybegynder
09. august 2003 - 20:03 #6
Alle hoteller lover sgu de berømte 99.9% med hvad er garantien for at det holder ? hehe
Avatar billede inoculateit Nybegynder
09. august 2003 - 20:05 #7
jeg ved ikke lige om der en lov for det punkt, der skal du nok have fat i forbrugerrådet :o)
Avatar billede resten Nybegynder
09. august 2003 - 20:25 #8
Det er jay.net der har nogle problemer med et fiber kabel og det er alle jay.net-kunder som er mere eller mindre nede i øjeblikket så problemmet er ikke web10's skyld.
Avatar billede human Nybegynder
09. august 2003 - 20:27 #9
Starthotel.dk er også nede. pop3, mysql, http.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. august 2003 - 20:38 #10
virker vist igen :)
Avatar billede resten Nybegynder
09. august 2003 - 20:40 #11
Ja men det er stadig meget ustabilt over hele linien...
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. august 2003 - 20:40 #12
argh for tidligt... nede igen :/
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. august 2003 - 20:41 #13
hehe det er da lidt irriterende når man bruger penge på at skulle få service, os selvom det ikke direkte er web10's skyld
Avatar billede resten Nybegynder
09. august 2003 - 20:43 #14
Det er jo ikke kun hos talk|active der er problemmer det er for alle dem som har fiber hos jay.net.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
09. august 2003 - 20:57 #15
elskermad.dk> så tænk på web10, der betaler en formue for deres service hos jay.net og det så ikke virker... tror du ikke, at de er mindst lige så bitre over det som du er?