Avatar billede jesper_t Nybegynder
08. august 2003 - 16:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Radeon9000-Grundig 16:9 m. s-vhs scart in=s/h skærm

Jeg har koblet pc+tv sammen m. et s-vhs kabel med fastmonteret scart out. Tv'et understøtter s-vhs på begge scartstik. Uanset hvad jeg gør får jeg kun s/h på tv. Kender og bruger ati's catalyst og kontrolpanel, skærme er sat som de skal, og lyd er ok. Hvad kan jeg have overset? -Og svaret skal ikke være et composite stik/colorfix køb.
Avatar billede chalde Seniormester
08. august 2003 - 16:18 #1
Kender ikke catalyst opsætningen da jeg er nvidia ejer, men har du sat kortet til at vise det i pal?
Avatar billede jesper_t Nybegynder
08. august 2003 - 16:40 #2
Yes. Alle kombinationer prøvet, både med dk som pref+pal b, pal g og pal h OG uden dk som pref i alle pal typer fra a til l!
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2003 - 18:10 #3
Ja, mit svar ville jo være at dit TV ikke understøtter SVHS. Men hvis du er 100% sikker på det, så kan jeg ikke lige se hvor problemet er.

Rent skud....

Har du hakket af i "Theater mode" under "Overlay"
Avatar billede jesper_t Nybegynder
08. august 2003 - 19:04 #4
Både med og uden hak - samme resultat. Jeg tror, det ender med et fx5600 i stedet. Jeg har aldrig været helt tilfreds med dette kort.
Avatar billede jesper_t Nybegynder
08. august 2003 - 19:07 #5
Prøvede lige at koble til et 2 år gammelt prosonic 25" - samme resultat, både med det nye s-vhs kabel og det gamle composit kabel! Det grafikkort p*sser mig virkelig af snart.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2003 - 23:38 #6
få det byttet
Avatar billede jesper_t Nybegynder
09. august 2003 - 00:07 #7
Nyt fx5600 i postkassen mandag. Jeg lukker.