Avatar billede Slettet bruger
05. august 2003 - 21:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg søger et simpet forum

Lad nu være at fortælle mig at det er et forkert forum jeg opretter det i, men det er vanskeligt at placere dette spørgsmål.

Findes der ikke et forum der er ganske simpelt, jeg har gennemgået phpbb, postnuke, phorum, men de er ret avancerede jeg har kun brug for en tiendel af det de kan.
Avatar billede schaefner Juniormester
05. august 2003 - 21:35 #1
Jeg har lavet et simpelt forum: http://script.dk/sourcecode.jsp?resourceId=807
Avatar billede schaefner Juniormester
30. august 2003 - 11:49 #2
Kan du bruge det?
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2003 - 21:23 #3
Jeg har "rodet" lidt med den, jeg ville gerne have at man kunne oprette grupper/kategorier, og så en admin med .htaccess så alle ikke kunne slette/rette, men jeg er ikke "dygtig" nok endnu.