Avatar billede lousoe Nybegynder
05. august 2003 - 21:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Prøver at installere styresystem

Jeg forsøger at installere win på en pc, men den er gået helt i sort. Det sidste jeg gjorde var at køre fdisk. Dette gik helt efter planen, og jeg fik besked på at genstarte maskinen og derefter formattere alle drev.

Efter genstart sker der imidlertid INTET. Skærmen er sort.

Jeg genstarter med en skrivebeskyttet dos-diskette.

Nogen forslag????

Det nytter heller ikke at genstarte med recovery-cd'en.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. august 2003 - 21:12 #1
Prøv at starte helt uden diskette i, så burde der komme en fejlmeddelelse. Gør der det ?
Avatar billede themaster Nybegynder
05. august 2003 - 21:13 #2
lugter dit motherboard lidt svedent??
Avatar billede lousoe Nybegynder
05. august 2003 - 21:33 #3
Det er heldigvis ikke min puter/motherboard. Skramlet tilhører min nabo, men det lugter ikke.

tonnybrandt, du vandt, men faciliteterne til at give dig point vises ikke på min skærm, øv.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. august 2003 - 21:36 #4
Er dit problem løst ?
Avatar billede lousoe Nybegynder
05. august 2003 - 21:38 #5
Ja, og nu poppede point-givningen op!

Det er vist ikke min dag i dag.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
05. august 2003 - 21:41 #6
Grunden til at du ikke kunne give point, var at der ikke var nogen svar. Den poppede først op da jeg lagde et svar. Så er den gåde da løst *s*

Takker for point :-)