Avatar billede oledr Nybegynder
05. august 2003 - 17:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anonymisering af/ændring af forfatteren til kommentarer i MS WORD

Kære Experter,

Jeg har brug for at kunne lave om på det navn, der står angivet ved hver kommentar man indtaster i WORD, så der kommer til at stå et andet navn, end den, der har skrevet den - gerne et fællesnavn for alle kommentarer eller blot slet intet navn.

Indtil nu har jeg blot indsat alle kommentarerne på ny i et nyt dokument, men det er meget omstændeligt.

Har I en alternativ løsning?

Venligst,
Ole
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2003 - 17:27 #1
Du kunne optage det som en makro og gemme den og så bare køre makroen når du har brug for det.
Avatar billede oledr Nybegynder
05. august 2003 - 17:29 #2
Det er problematisk: Jeg vil gerne have kommentarer til at henvise til det samme ord så den gule markering dækker samme ord. Det kan kun lade sig gøre ved at markere dette med musen. Så vidt jeg ved, er der ingen måde computeren - og dermed makroen - kan se, hvad kommentaren er indsat over.

Eller hvad?

/o
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2003 - 17:35 #3
Det tror jeg kun du kan gøre manuelt, altså på samme måde som du har gjort indtil nu :-(
Avatar billede oledr Nybegynder
05. august 2003 - 17:38 #4
Er der en måde, hvorpå jeg kan gøre det med en makro og kommentaren bliver indsat samme sted, men uden en gul markering af samme længde. Det kan jeg heller ikke greje.

/o
05. august 2003 - 17:43 #5
Lad makroen bruge søgefunktionen til at finde næste kommentar.
05. august 2003 - 17:47 #6
På den måde kan du bibeholde den gule markering, og manuelt udskifte brugernavn.