Avatar billede thope50 Nybegynder
05. august 2003 - 12:13 Der er 9 kommentarer

Skærmen Blinker

Goddag alle sammen :)

Jeg har et mindre problem med en computer hvor skærmen går total amok og blinker når nvidia driverne bliver installeret.
Har prøvet med, med følgende driver, ældre drivers, og nye(este) drivers... Men ingen ændringer, Nogle der ved hvad det kunne være? (ud over graffikkortet, som er et Aopen Geforce 4 ti4200-128mb)

På Forhånd tak!.
-Thomas Pedersen
Avatar billede predator Nybegynder
05. august 2003 - 12:16 #1
har du prøvet med et andet grafikkort?
Avatar billede far_mand Nybegynder
05. august 2003 - 12:16 #2
Har du prøvet og justere hertzene på skærmen?
Avatar billede predator Nybegynder
05. august 2003 - 12:16 #3
Lyder enten som et defekt grafikkort eller skærmen
Avatar billede mikkelz Nybegynder
05. august 2003 - 12:34 #4
du kører måske med en for høj herz indstilling på skærmen, se bagpå skærmen hvad den kan klare og juster den derefter, hvis du er i tvivl så sæt din skærm lavt i herz'ne og se hvad der sker!!

hvis den står for højt i herz risikerer du at brænde helelortet af!!
Avatar billede far_mand Nybegynder
05. august 2003 - 12:35 #5
er næsten sikker på det er skærmen eller så skal du som sagt nok lige kigge på hvor mange hertz din skærm køre på..
Avatar billede predator Nybegynder
05. august 2003 - 12:38 #6
Hvad er det for en skærm? ældre eller nyere model?
Avatar billede thope50 Nybegynder
05. august 2003 - 12:38 #7
Heysa, køre 60hz så mon dog....og graffikkortet, har faktisk ikke skabt sig siden jeg fjernede driverne, og lod xp selv finde driverne igen.. men lad os nu se, det kommer jo nok
Avatar billede da_kbaz Nybegynder
24. august 2003 - 21:49 #8
Jeg har samme problem, både med mit Geforce 3, og mit Geforce 4 MX 440- Min skærm virker 100% - så enten er det nvidias drivers ellers er det grafikkortet det er galt med.
Avatar billede pomskie Nybegynder
25. august 2003 - 10:04 #9
Har fundet løsningen... det var bundkortet som forsagede fejlen... måske, fordi agp porten var halv defekt.. ved det ikke ;) men det var bundkortet :)