Avatar billede mmmtm Nybegynder
05. august 2003 - 12:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail arkivering

Når jeg forsøger at oprette en arkiv db lokalt (via handlinger>arkiver>indstillinger), får jeg :"du har ikke tilstrækkelig adgang til at oprette en database på arkivdestinationen"..? - jeg er admin over det hele, ecl'en er også iorden...
Lokalt er en IBM T30 med XP og Novell klient.
Avatar billede jogii Nybegynder
05. august 2003 - 12:27 #1
Novell klient, det var da rart at se at der stadig er nogen der ved hvad der er godt!
Avatar billede steenaa Nybegynder
11. august 2003 - 18:57 #2
Har du checket dit location-dokument?

Steen AA
Avatar billede jogii Nybegynder
11. august 2003 - 23:46 #3
Undskyld at jeg ikke kom med en seriøs kommentar forleden. Jeg havde travlt den dag ...

Jeg mindes at der kan være problemer med tilgang til lokale databaser som ligner det du skriver vedr. Notes og adgang til stier via Novell klient. Prøver du at gemme filer på et netdrev? Det er godt nok længe siden jeg har set problemet vedr. Novell klienten (>5 år) så det probleme burde være løst. Kan du oprette almindelige databaser lokalt?

Jeg vil prøve mod min SAMBA server og se hvad der sker.//Jörg
Avatar billede jogii Nybegynder
12. august 2003 - 00:30 #4
Så har jeg prøvet og fik ingen problemer ved at oprette mod h:\lotus\notes6\archive\a_ja.nsf.
Hvor ligger dine Notes-data?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
13. januar 2005 - 21:59 #5
lukker
Avatar billede jogii Nybegynder
14. januar 2005 - 08:51 #6
fandt du en løsning?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
14. januar 2005 - 14:22 #7
Nej - men det er ikke aktuelt længere.