Avatar billede ladefoged Nybegynder
04. august 2003 - 22:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Send / modtag program til mobiltelefon

Hej

Jeg har en Nokia 3330 og et datakabel
med Fbus og Mbus.

Og jeg vil gerne ha et program der kan modtag og sende sms'er gennem min telefon, hvis det findet så kunne det også være dejligt det kunne arbejde sammen med andre programmer.

Programmet må også gerne koste noget

Nu har jeg ledt i over et ½ år på at finde noget, og jeg har stadig ikke fundet noget jeg kan bruge, jeg håber i er bedere til at lede end min ;o)

P.s. Hvis der kommer et rigtig rigtig godt svar så kommer der også lidt flere point på bordet

P.s. Som jeg har sagt det før så mangler der en kategori på eksperten til mobiltelefoner
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2003 - 22:43 #1
Du kan prøve at kikke på LogoManager...
http://www.logomanager.co.uk/cat/cat.php?cat=main
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2003 - 22:43 #2
Avatar billede ladefoged Nybegynder
04. august 2003 - 23:06 #3
Tjaa den kan da sende sms'er fra min telefon, men den kan ikke modtag dem
Avatar billede omnia Nybegynder
05. august 2003 - 00:16 #4
Orange har en tjeneste der gør at du kan sende sms fra Outlook. Er det det du leder efter?

http://www.teknikogviden.dk/dm/00256/009376.html
Avatar billede ladefoged Nybegynder
05. august 2003 - 08:21 #5
omnia: Nej ikke helt det jeg helt spisefikt leder efter er et program jeg kan bruge sammen med IPCheck Server Monitor 3, programmet må gerne kunne kaldes med noget alla "sendsms.exe 12341234 sms beskeden skal stå her" jeg ved ikke om der findes sådan noget men, det er altså det jeg leder efter.
Avatar billede omnia Nybegynder
05. august 2003 - 17:27 #6
Ok, hvad med sms-gateway? Det ser ud til at det kan gøre det du leder efter

http://www.softwarestore.com/product.html?productid=300265&sessionid=67229246&random=de13a03cbb525359cba7c622d98884f9
Avatar billede ladefoged Nybegynder
05. august 2003 - 18:21 #7
Det ser meget lovende ud men hvordan får jeg det til at "snakke" med min Nokia 3330 ?
Avatar billede omnia Nybegynder
07. august 2003 - 16:09 #8
Den er jeg bange for jeg ikke kan hjælpe dig med. Jeg har ikke selv en Nokia for tiden, så jeg kan ikke teste det.

Omnia
Avatar billede ladefoged Nybegynder
07. august 2003 - 16:31 #9
omnia
Du skal ha mange tak, det er nok lige det jeg skal bruge, men jeg kan ikke helt så det at virke, men det er jo ikke din skyld så du får lige nogle point