Avatar billede hemonord Nybegynder
04. august 2003 - 20:56 Der er 1 kommentar

Sony MVC-CD500 camera

Jeg har købt et Sony MVC-CD500 camera der bruger 8 cm. CDer
Jeg bruger CDRW, altså en CD der kan slettes og bruges igen.
Mit problem er at når jeg har taget nogle billeder på en formateret CD, og afsluttes CDen, ligger den i mit CDrom drev, så er billederne helt OK. Jeg sætter nu CDen i cameraet igen, tager nogle nye billeder, afslutter CDen, ligger den i CDrom drev, men nu kan jeg stadig kun se de første billeder, altså ikke de seneste. Flytter jeg CDen til mit brænderdrev, kan jeg se de seneste billeder også.
Herefter er al håb nu ude når jeg har taget flere billeder og vil se dem på min PC. Hvis jeg nu går til en helt anden PCer, ja, så kan jeg også se de sidste billeder.
Jeg har mange gange være i forretningen, Japan Foto, hvor jeg har købt cameraet for ca. 1 md. siden. De tester og siger det ikke er cameraet der er noget galt med.
Jeg har også talt med Sony men uden held.
Jeg har spurgt hvordan jeg "refresher" CD så den ikke umiddelbart genkendes af min PCer. Jeg føler ligesom min PC/CDdrev kender denne disk, og derfor kun åbner hvad den åbnede første gang.
Hvad gør jeg galt?  Kan nogen hjælpe mig.

MVH
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2003 - 21:03 #1
"Hvad gør jeg galt?  Kan nogen hjælpe mig."

Du gør det galt at du opretter samme spørgsmål 2 gange.  det mås man ikke - så lav et svar og accepter eget svar så er det her lukket.

http://www.eksperten.dk/spm/383684