Avatar billede mads.f Nybegynder
04. august 2003 - 20:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sær fejl på Welcome screen (Logon)

Jeg har fået mig en sær fejl på Welcome screen når jeg skal vælge en profil og logge ind.
Under mit profilnavn står der '1 unread e-mail' - Men jeg har ikke nogen ulæst mail :(

Det dukkede op for et par dage siden, og nu vil det ikk gå væk. Min kæreste har osse en profil på computeren, men der står ikke noget under den.

Det er ikke ligefrem et stort problem, men lidt provo.

Nogen der kender problemet?
Avatar billede lazybonez Nybegynder
04. august 2003 - 20:14 #1
Skulle mene det er din MSN Messenger... Hvis du har føjet dit Passport til din Windows user account, vil den vise, hvis der er mails på din MSN mail, på din Welcome Screen.
Avatar billede lazybonez Nybegynder
04. august 2003 - 20:17 #2
Ups, glemte lige løsningen... (Håber ikke jeg tager helt fejl ved at antage, at du har MSN Messenger kørende) Højreklik på Messenger og klik på My E-mail Inbox - og så se hvilke mails der er?

Nu har du så ikke skrevet, om det er f.eks. Outlook Express eller det rent faktisk er din MSN mailbox, hvor der er mails. Bare en MULIG løsning.
Avatar billede mads.f Nybegynder
04. august 2003 - 20:25 #3
Har tjekket MSN... Det er ingenting. Har endda prøvet at slå det fra. Der er keine mails i min Outlook...
Avatar billede karser Nybegynder
04. august 2003 - 20:26 #4
Jeg har haft samme fejl, og det har løst sig selv efter en uge! Om det var fordi jeg gik ind og slettede den mail jeg fik, den dag problemet startede, eller om det bare forsvandt af sig selv, er jeg ikke klar over!

Hvis du har mulighed for det, så slet alle mails i din indbakke, eller prøv at markere dem alle som Ulæste og derefter som læste igen!?
Avatar billede mads.f Nybegynder
05. august 2003 - 17:43 #5
Jeg prøvede dit forslag i går, karser, og nu er det i hvert fald væk. Om det var noget jeg gjorde, eller om det forsvandt af sig selv ved jeg ikke...
Avatar billede karser Nybegynder
05. august 2003 - 20:17 #6
;o) ...lige som jeg beskrev det!
Avatar billede mads.f Nybegynder
05. august 2003 - 20:23 #7
Skal du ha point? :p
Avatar billede mads.f Nybegynder
05. november 2003 - 10:31 #8
lukker