Avatar billede coolmike Nybegynder
04. august 2003 - 15:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

T9 ordbog til Qtek telefon

Har lige fået en fancy Qtek 7070 telefon med Microsoft styresystem, kamera, Outlook integration og meget andet.

Jeg mangler en T9 ordbog på dansk, er der nogen der ved om den findes til donload nogen steder. Har fundet en hos Orange men for at få lov at downloade skal man have abonnement hos dem :-(

Filen skulle efter sigende hedde t9danish.dll

Tak for hjælpen
Avatar billede munchenheimer Nybegynder
05. august 2003 - 08:10 #1
Prøv at spørg på www.mobildebat.dk der er med sikkerhed en der ved det... der er et forum der hedder SPV forum.. den kører jo det samme som qtek...

Håber du kan bruge dette svar
Avatar billede coolmike Nybegynder
05. august 2003 - 09:10 #2
OK det ser ud til at den gruppe er noget mere konkret - tak for tippet :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
05. august 2003 - 09:14 #3
hmm hvorfor tager du point selv her?? Det er da ikke høfligt når en anden bruger hjælper dig. Smid lige en forklaring coolmike
Avatar billede donely Nybegynder
03. februar 2005 - 17:08 #4
filen eksisterer ikke (Microsoft har ikke lavet det). Svaret findes ved at søge i forummet af en fyr der hedder "roed"