Avatar billede charley78 Novice
03. august 2003 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Maya - hvordan installerer man grafikkort?

Jeg har købt et grafikkort: 3D Radeon 9600PRO/128mb DDR Ram, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg installerer det på en måde, så jeg mærker forbedrede arbejdsbetingelserne i Maya.
Animationen jeg arbejder på, kører stadig slow og ikke realtime, hvilket betyder at jeg stadig er henvist til at playblaste igen og igen, hvis jeg ønsker at se, hvordan tempoet "i virkeligheden" ser ud.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede charley78 Novice
03. august 2003 - 23:55 #1
... nu fungerer min cpu optimalt, så er jeg bedre rustet til at installere grafikkortet. Er der nogen derude? - eller bliver jeg nødt til at oprette spørgsmålet andetsteds?
Avatar billede charley78 Novice
04. august 2003 - 00:14 #2
Jeg har faktisk også oprettet et næsten tilsvarende spørgsmål under "Hardware pc", fordi jeg har en fornemmelse af at det er to forskellige folkefærd der hidhører under de to forskellige kategorier (3D og hardware), og jeg tiltror begge lejre at de kan svare godt, men ud fra helt forskellige forudsætninger på dette spørgsmål! ... Der er måske netop både sandsynlighed for at man skal ind i selve 3D programmet for at balancere tingene på den mest hensigtsmæssige måde, og også andetsteds!? - og altså operere flere forskellige steder.
Avatar billede charley78 Novice
26. august 2003 - 17:52 #3
nå! jaså!
Avatar billede miza Nybegynder
03. januar 2004 - 09:02 #4
Hmm, ja jeg kender godt problemet, jeg købte også Radeon 9800 PRO/128mb DDR, men så stor var forskellen heller ikke fra mit Geforce 2 GTS, jeg tror at hvad angår 3D, har CPU'en også en del at sige, og jeg har selv et lille openGL problem, men hver sikker på at den kører openGL...