Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
13. december 2000 - 20:49 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

En logo/design spørgsmål

Hej,

Jeg har 2 spørgsmål :
1. Er der nogen som kan hjælpe med at lave en logo til min hjemmeside ?
2. Har I tips til at forbedre designet ?

<b>http://members.xoom.com/havudsigt</b>

Mange tak på forhånd!
Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
13. december 2000 - 20:50 #1
Avatar billede qwa Nybegynder
13. december 2000 - 21:32 #2
Hejsa!

Du er heldig med at jeg hjælper dig, for jeg plejer ikke at gøre det for point, men jeg sidder og keder mig lidt.

Design: 1. Du kan starte med at lave en hvid streg nederst på siden som du også har øverst. 2. Så kan du også lave en mellem nyhederne og selve siden. 3. Du kan også sætte et logo eller andet over menuen, for den står lidt alene, og det ser lidt kedeligt ud.

Logo: Jeg vil gerne prøve at lave et logo til din side, men hvis du ikke bruger mit logo, men bruger mine ideer til siden, vil jeg også have nogle point.

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede qwa Nybegynder
13. december 2000 - 22:24 #3
Hej igen!

Jeg har lige lavet et logo, du må selv om, om du bruger det, men hvis du bruger noget at det jeg har sagt skal jeg som sagt have nogle point, for det er ikke særlig tit jeg laver noget for point.

http://www.web-graphic.subnet.dk/banner/logo.gif

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede zhatten Nybegynder
14. december 2000 - 01:18 #4
En stor forbedring, Få det store Banner i toppen væk Det fylder !!!

Måske lidt andre farvere, lidt for meget blå, selv om det er en god farve.

Du kunne f.eks lave menuen hvid eller sådan noget.

- Zhatten
Avatar billede ezzuk Nybegynder
14. december 2000 - 13:23 #5
Jeg synes også at det store banner burde kasseres, det er simpelt hen alt for grimt. det ødelægger det ellers meget flotte design. Måske med lidt flere farvekontraster.
Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
14. december 2000 - 20:18 #6
Hej alle
Tak for svarene. Den utroligt grimme banner på toppen af siden er ikke noget jeg kan fjerne, den får man når man har sin site liggende ved XOOM. Så den kan desværre ikke fjernes.
Avatar billede qwa Nybegynder
14. december 2000 - 21:43 #7
Hejsa!

yndlingsbabe: Du kan ikke kommenter det som man har forslået til eller noget? Det der \"Tak for svarene\" fører ikke rigtig nogle steder hen.

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede proboss Nybegynder
17. december 2000 - 12:37 #8
qwa mangler et kanon loge er det noget du kan lave har prøvet selv, men ikke den store ørn
Avatar billede qwa Nybegynder
17. december 2000 - 17:55 #9
Proboss>> Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål, det er lidt forvirrende :)

Yndlingsbabe>> Du har ikke tænkt dig at gøre noget ved det her spørgsmål eller hva\' ?

venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
17. december 2000 - 18:18 #10
Har ikke været på nettet et par dage så derfor et lidt sent svar.
At kassere den banner kan jeg sådan set ikke bruge til noget, for det kan jeg ikke, så det kan jeg desvære ikke give punkt for.

Den hvide streg nederst på siden havde jeg allerede, den var bar ikke på forside.

Så indtil nu er der ikke kommet de helt store brugbare ideer. Beklager.
Avatar billede qwa Nybegynder
17. december 2000 - 18:26 #11
Det er helt i orden, der går bare meget tid før du svarer...

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede qwa Nybegynder
17. december 2000 - 18:38 #12
Proboss>> Hvis du vil have mig til at lave noget, så kan du skrive en mail til mig ang. hvad jeg skal lave og diverse ting. Min e-mail er: Qwa@overload.dk så skriver jeg tilbage ang. hvad jeg skal have for det o.s.v.

Venlig Hilsen Qwa!
Avatar billede goody-goody Nybegynder
20. december 2000 - 01:04 #13
Få lagt din side ind på http://www.whitehat.dk så slipper du for alt det med den der lorte banner.

Goody-Goody
Avatar billede goody-goody Nybegynder
20. december 2000 - 01:08 #14
--> proboss jeg laver gerne logoer. Jeg har photoshop 6 og psp 7 så kører vi.

mail mig på morgenfjert@mail.tele.dk

Goody-Goody
Avatar billede yndlingsbabe Nybegynder
26. december 2000 - 15:48 #15
Jeg lukker spørgsmålet nu, det har ikke givet ret meget.