Avatar billede jollybolly Nybegynder
02. august 2003 - 15:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ændring fra musik til wave

Jeg har downloade en sang, jeg skal have den ændret til en wave nogen som ved hvordan jeg gør det? (gerne en meget beskrivelig måde) den skal være en wave for at kunne bruges i mit program
Avatar billede jollybolly Nybegynder
02. august 2003 - 15:30 #1
den skal ændres fra mp3 til wave
Avatar billede norbert Nybegynder
02. august 2003 - 15:40 #2
http://www.musicmatch.com/
Denne kan konvertere fra wav til mp3 og omvendt. Et rigtigt godt program.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
02. august 2003 - 15:45 #3
Du er nødt til at lukke dette spørgsmål, da du allerede har et åbent om dette spørgsmål. http://www.eksperten.dk/spm/382850
Du skal selv svare dette og accepter. Altså: du må ikke acceptere mit svar men accepter dit eget svar.
Norbert.
Avatar billede norbert Nybegynder
02. august 2003 - 15:48 #4
Den går desværre ikke, jeg opretter et nyt spørgsmål til dig og du for dine points tilbage. Jeg må ikke få points to gange.
Norbert.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 15:48 #5
Norbert du skal vel ikke have for det begge steder
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 15:48 #6
Herligt :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 15:55 #7
Måske burde du oprette til pointspiseren for mon vi høre mere til denne
Avatar billede norbert Nybegynder
02. august 2003 - 15:58 #8
Nu har jeg oprettet her til jollybolly
http://www.eksperten.dk/spm/382856
Jeg synes lige vi skal give fyren en chance, han har kun været her i meget kort tid.
Norbert :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 15:59 #9
Derfor skal ha snakke ordenligt
Avatar billede norbert Nybegynder
02. august 2003 - 16:00 #10
Sel'fø'lig. :-)
Norbert.