Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
31. juli 2003 - 13:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan følger man med?

Kunne det ikke være båre dæilit hvis man kunne få en oversigt over i hvilke af de emner/sager, som man er interesseret i, at der kommet nye indlæg "siden sidst", evt. blot siden et vist tidspunkt? Jeg har i al fald svært ved at følge med, når jeg kun kan vælge mellem 1) at få e-mails, hvis der sker noget, 2) at få liste over alle spørgsmål, jeg er involveret i.

Måske findes det bare, og så skal jeg lige lære det at kende...
Avatar billede admin Novice
31. juli 2003 - 13:48 #1
Det er en god idé, som vi har manglet længe. Jeg tager det med i næste opdatering.
Avatar billede exp Juniormester
31. juli 2003 - 13:54 #2
Det lyder ikke som en dårlig idé!

admin >>
Har du snakket med din chef ang. expfaq?

staticdata >>
Sorry for spam :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
31. juli 2003 - 13:55 #3
Staticdata>>Hvordan gjorde du det?
Altså fik Admin til at svare.*S*
Desuden er indlæg i denne kategori gratis, så lav et svar selv, og accepter dit eget svar.
godt forslag forresten.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
31. juli 2003 - 13:58 #4
fromsej: Jeg tror kun admin svarer på intelligente henvendelser. hø-hø
exp: 'expfaq' lyder relateret, så det er da ikke spam
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
31. juli 2003 - 13:59 #5
Kan man forresten ikke få points for gode forslag? Ellers vil jeg da foreslå det!
Avatar billede exp Juniormester
31. juli 2003 - 19:10 #6
staticdata >>
Det er vel spam når det ikke har relevans for spørgsmålet :-)
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
24. november 2004 - 23:36 #7
admin: Hvornår laver du næste opdatering?