Avatar billede kornum Nybegynder
31. juli 2003 - 12:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Nogle der har et bedre script end pearce and proction til mirc?

Hejsa..

Jeg har benyttet mig af peace and protection de sidste par år, men nu laver de ikke flere opdateringer har de ikk gjort et årstid.. Så er strandet ved version 4.22.. Er der ikke andre gode scripts i den dur? Som stadig bliver udviklet.. Ser gerne links til disse super scripts hvor alt er i et..
Avatar billede popsy Novice
31. juli 2003 - 12:55 #1
Avatar billede kornum Nybegynder
31. juli 2003 - 13:08 #2
tak er super!