Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 11:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Admin og andre: De 5 daglige point debat

Jeg ved godt at man ikke må oprette spørgsmål i to kategorier, men jeg laver alligevel en reference til http://www.eksperten.dk/spm/38163

Grunden til at jeg gør det er:

1. Det er en kanon ide (synes jeg selv i al beskedenhed).

2. Der er næsten ingen der har kommenteret mit forslag. Da jeg oprettede det kl. 2.30 i nat var der kun en der svarede - hvilket er underligt, da der altid plejer at være en del af de store hardcore drenge og piger på den tid af natten (f.eks. nægter jeg at tro på at tdaugaard sover!).

Kom med Jeres kommentarer, deltag i debatten.

P.S.: Admin, der er vist lidt ged i statistikken i højre side af skærmen:

Statistik
13/12 2000  10:52
Åbne spm  350
Besv. spm  1495
Online brugere  93
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
13. december 2000 - 11:09 #1
Jeg har svaret i spm. 38163. Vedr. statistik skulle det være OK nu ?!
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 11:11 #2
Jeps, státistiken ser ud til at køre OK nu! Tak for svaret!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 12:39 #3
Personligt mener jeg at Erik J. skulle have fratrukket 50 point hver dag, der skulle lægges til min konto. Det ville gøre det her unægtelig meget nemmere....

;-)

/Nikolaj
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 12:41 #4
fsc:> tdaugaard var i Kbh ;-)
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 12:49 #5
En generel opfordring til alle der læser dette spm.: Kan I ikke deltage i debatten på http://www.eksperten.dk/spm/38163 Så kan alle der har deltaget der følge med. Det er faktisk ved at blive lidt interessant.