Avatar billede susrn Nybegynder
30. juli 2003 - 19:27 Der er 1 løsning

db2 filer

Hvordan er strukturen af db2 filer? Findes der et program så man nemt kan overskue data, som Database Desktop fra borland?
Avatar billede arne_v Ekspert
30. juli 2003 - 20:06 #1
IBM DB2 database ?

Der er et bjerg af fysiske filer men jeg går udfra at det mere er den
logiske struktur du er interesseret i.

IBM DB2 kommer med grafiske tools til at styre databaserne. Se efter
Control Center og Command Center.

Hvis du ikke kan lide dem så anskaf et 3. parts database tool som kan
bruges. DB Artisan fra Embarcadero er meget godt (kender det dog mest
fra Sybase).