Avatar billede rs87 Nybegynder
30. juli 2003 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Pop-up

Jeg har fået mig et meget træls problem, når jeg spiller spil på pc'en som fx. GTA. Problemet er at hver gang der kommer en pop-up, minimer den spillet, og det er rimelig irreterende. Den har aldrig gjort det før....HJÆLP
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 15:26 #1
fjern al spyware
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 15:27 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 15:28 #3
http://www.kolumbus.fi/eero.muhonen/FS/fs.htm her er evt en kanon popup killer
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 15:30 #4
Kan se du er ny så velkommen! Husk at læse regler så der ikke opstår fejl! Og husk altid at lukke eller give feedback i dine spørgsmål