Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 02:35 Der er 43 kommentarer og
1 løsning

Blokering af de 5 gratis daglige point

Her en ide, som måske kan begrænse snyd/point-inflation lidt:

Hvis man nu ikke fik 5 gratis point om dagen ville der ikke være mulighed for at oprette en profil og så bare lade den stå og samle point sammen. Dette ville begrænse de spørgsmål, hvor en bruger bare smider 1000 point afsted i et tåbeligt spørgsmål, som bare har til mål at skabe inflation og ødelægge ideen bag eksperten.

Hvis en bruger har mindre end 300 point skal de selvfølgelig have 5 point om dagen, så brugere der ikke kan svare på så mange spørgsmål kan fortsætte med at have point og kunne bruge eksperten (men kun indtil de har 300 point).

Det eneste problem ved dette er, at de brugere som allerede er tilmeldt eksperten har optjent en masse gratis point. Der er to muligheder:

1. Man fjerner alle de gratis point der er optjent fra alle brugere, som har mere end 300 point. Derved opnår man også et klarere billede af hvem der er dygtige til at tjene point i forhold til idag, hvor man kommer et stykke op af toplisten bare ved at have været tilmeldt længe.

2. Man lader point\'ne være som de er idag, men indfører den forslåede regel med øjeblikkelig virkning. Det er nok ret uretfærdigt for fremtige nye brugere, men så kunne de jo bare have set lyset og tilmeldt sig eksperten noget før ;-)

Personligt er jeg tilhænger af pkt. 1, da det vil være mest fair overfor fremtidige bruger og samtidig vil give et bedre billede af toplisten.

Hvad siger I (brugerne og Admin)?

Det kan sagtens være at jeg har overset et vigtigt argument her, så kom gerne med Jeres mening og forslag. Dette indlæg er ment som en debat-starter, da jeg er træt af de spørgsmål og brugere, som ikke har andet formål end at ødelægge eksperten.

Med venlig hilsen

Peter
Avatar billede betina_nielsen Nybegynder
13. december 2000 - 02:46 #1
Da jeg så spørgsmålet, var jeg overbevist om at jeg skulle ind og brokke mig......
Men på den måde, som det her bliver foreslået, bliver jeg/andre \"ikke eksperter\" ikke snydt for point....
Men en ting jeg godt kunne tænke mig var at grænsen blev flyttet højere op, så \"reglen\" f.eks. trådte i kraft fra 600 point.
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 02:49 #2
betina>> Ja, grænsen kan jo selvfølgelig diskuteres, men jeg synes selv, at 300 er OK. Jeg har på intet tidspunkt haft brug for mere end 300 point. En grænse på 600 vil måske være for høj, da man stadig ville kunne lave spørgsmål som kunne sabotere ret meget med 600 point. Men lad os se hvad andre siger, det var jo bare et forslag fra min side.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. december 2000 - 07:47 #3
På Suns Java developer site kan man give DukeDolars. Fra 1-5 for et svar, så vidt jeg kan overskue kan man ikke optjene points på daglig basis som her.

300 points er i orden med mig, jeg er som betina her mest for at få hjælp.
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. december 2000 - 07:49 #4
Helt ok med mig.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. december 2000 - 08:37 #5
Jeg er også grundlæggende enig, men kan man ikke slette de adresser der ikke har været i brug i gennem en tid på fx 14 dage (antal er blot et forslag)eller som Admin kan se ikke laver andet and blot samle point, det eneste varsel skal være når man opretter sig det kunne fjerne nogle af i........
Avatar billede rebecca Novice
13. december 2000 - 08:48 #6
Helt ok med mig
jeg prøver selv at besvare så mange spørgsmål som muligt, ikke så meget for pointne men fordi jeg synes jeg lære noget hver gang jeg har besvaret et spørgsmål, og helt ærligt så er experten vel til for at man skal hjælpe hinanden og om du får 10 point eller du får 100 point kan jo være ligegyldigt hvis du hjælper en anden bruger får du jo samtidig bekræftet at du selv ved lidt om tingende, om det er forslag 1 eller 2 er for mig ligegyldigt begge forslag er gode.
Mvh.Rebecca
Avatar billede morten_b Nybegynder
13. december 2000 - 09:15 #7
En sådan grænse ville gøre at folk der ikke var så gode til at svare på spørgsmål, aldrig ville kunne oprette et spørgsmål med rigtig mange point. Det syntes jeg ville være synd.
Avatar billede LNG.DK Novice
13. december 2000 - 10:39 #8
God ide
>>> Morten b, det behøver de heller ikke. Alle på eksperten for hjælp, næsten ligemeget med hvor mange point der gives. Mange point = hurtig og mange svar.
Avatar billede LNG.DK Novice
13. december 2000 - 10:40 #9
fcs >>>>Klar afhænger af det første forslag.
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 10:43 #10
morten_B>> Det passer ikke helt ifølge mine oplevelser. Jeg har ALDRIG haft brug for at give mere end 300 point for et svar. 300 point er rigtig meget og hvis grænses på 300 point bliver indført vil alle være klar over det. Derfor ville et spørgsmål til 100 point pludselig være højt, da det svarer til 1/3 af en persons point. Kan du følge mig?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
13. december 2000 - 11:06 #11
fcs>> Jeg synes absolut der er perspektiv i dine forslag, og vil meget gerne tage det op som et seriøst alternativ. Umiddelbart er jeg selv mest til løsn. 2 p.t., men nu må vi se. Mit eneste forbehold er mulighederne, for brugere som ikke er meget dygtige selv. Det skal gerne være således at man ikke løber tør lynhurtigt, men dette kan nok klares ved at justere på de grænser som skal sættes. Tak for et konstruktivt forslag:)
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 11:10 #12
Andreas_admin>>Det var så sandelig så lidt.  Jeg er glad for at kunne give lidt tilbage til eksperten!! Men jeg savner at høre fra folkene på top10 listen. Man må gå ud fra at de har været her længe og derfor vil miste en del point ved at bruge løsning 1??

Jeg selv har: \"Point opsparet (657 dage * 5 point) 3285\", men det er mig ligegyldigt. Jeg glæder mig til at høre meninger fra nogle af de \"tunge drenge\" på top10!
Avatar billede ajh Nybegynder
13. december 2000 - 11:11 #13
mest svar på nordicwolf\'s indlæg... men andre må også \"lytte\" ;O)

jeg syntes ikke jeg skal slettes fordi jeg ikke har nogle spørgsmål særlig tit... jeg er her for at følge med og blive inspireret...og naturligvis spørge om råd/vejledning m.m. når jeg har behov for det...

så at jeg i dag har omkring 5000 point, hvor kun 60 af dem er \"tjent\" betyder ikke at jeg samler på dem.... overhovdet... det har jeg ingen interesse i ...

men jeg ville da blive rimligt ked af det hvis jeg hver 14 dag skulle ind og tilmelde mig igen fordi jeg ikke har \"sagt\" noget i den periode...

alt kan misbruges, desværre.... men den form for forebyggelse er ikke altid den bedste måde at gøre det på ....

bare min holdning til tingene....

mvh
anja
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 11:14 #14
ajh>> Du har helt ret. Derfor stiller jeg mig også imod nordicwolfs forslag, da det absolut ikke er hver dag man har brug for hjælp (heldigvis). Men hvad synes du om det forslag jeg kom med i selve spørgsmålet. Hvis du som bruger ikke svarer på så mange spørgsmål, ville det være rart med din holdning til mit forslag. Kan du leve  med \"kun\" at have 300 point eller hvad?
Avatar billede ajh Nybegynder
13. december 2000 - 11:19 #15
...men ellers syntes jeg det er en ok ide at man max. kan optjene x antal point... resten skal man så selv optjene... det ville være helt okies :o)

Avatar billede ajh Nybegynder
13. december 2000 - 11:28 #16
hihi..så ikke dit indlæg før jeg sente igen :o)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. december 2000 - 11:40 #17
OK indrømmer at det kan virke forkert, så glem det forslag. Men der er jo egentlig ikke brug \"mange\" point hvis man er hjælper og kan det der med PC, man har brug for mange point hvis man vil spørge og har problemer så det er da også forkert at man ikke kan langsomt samle problempoint sammen. Jeg er da på espertsiden hver dag, men det kan alle ikke, så det er nok forkert at man skal update en gang om ugen.
Avatar billede maagen Nybegynder
13. december 2000 - 11:41 #18
Det er sørme et svært spørgsmål....

På den ene side har du ret det ville fjerne noget af snyden - og det er jo godt.

På den anden side - folk der vil snyde opretter bare flere brugere for at få point - og dem der vil snyde skal nok finde ud af at gøre det alligevel! Og jo flere brugere de bliver nødt til at oprette for at snyde jo mere rutineret i at snyde bliver de, de bliver sværere at holde øje med, og jo flere brugernavne bliver spærret - hvilket på sigt for konsekvenser for nye brugere.

Det med at tage point der allerede er uddelt - tjaaa - her er der jo også for og imod. Personligt synes jeg ikke at det gør noget at blive belønnet for at være trofast bruger. Men istedet for at sætte grænser for hvornår man ikke længere kan opspare point så kunne man sætte begænse ved kun at få 5 point de dage man logger på eksperten - så ville man bedre kunne forsvare at eksisterende beholdt deres point - og nye ville ikke blive snydt for de trofaste brugere ville stadig få point hver dag. Samtiddig eliminerer man en passiv bruger der bare samler point. Aktive bruger der følger med men måske ikke er eksperter får også kredit for det, hvilket jeg tror er med til at folk vil følge med - og dermed kan man opnå kortere svartider, hvilket jo er det vigtige.

Deaktivere passive brugere uden advarsel - DUM IDE - hvad så med ham den vildt aktive der har svaret på mange spørgsmål - og pludeselig tager et halvt sabbat år for at rejse jorden rundt: \"straf = ekspert bruger nedlagt\". Men det er jo heller ikke nødvendigt - han optjener jo ingen point når han ikke logger på...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
13. december 2000 - 11:48 #19
maagen har fat i den lange ende, den lyder mere spiselig end mit.
Avatar billede maagen Nybegynder
13. december 2000 - 12:02 #20
Hvis du mener det så er det bare ærgeligt hvis admin ikke ser det (svar er accepteret)...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. december 2000 - 12:11 #21
Måske man skulle kunne \"anmelde\" til admin (speciel gruppe) når man mener der snydes. Admin kan jo selv opsætte regler for hvordan de definere snyd.
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 12:44 #22
maagen>> Jeg tror ikke at der vil blive oprettet flere brugere. Dem der snyder skal nok snyde ligegyldigt hvilket pointsystem der benyttes. I forvejen er den meste snyd jo ved hjælp af flere brugere. Det jeg gerne vil blokere med mit forslag er brugeren, som opretter en profil, lader den ligge i et halvt år og så opretter et dumt spørgsmål med alle sine point. Han svarer ikke selv, men vil bare skabe ballade og se hvordan folk falder over hinanden for at skrabe billige point til sig. Det er det jeg vil undgå, samt at der er ved at gå inflation i pointgivningen. Ifølge eksperten er et svært spørgsmål defineret til 60 point! Alligevel ses dagligt spørgsmål til 100-500 point!! Det er den inflation jeg synes er unødvendig ogunfair overfor nye brugere.

Mht. det pointsystem du foreslår, kan jeg godt se fidusen. Måske kunne amn lave en kombination af vores to systemer, så man automatisk tjener 5 point om dagen (godt for dem som ikke kan svare på så meget, men gerne vil have hjælp 1 gang om måneden) indtil man har 300 og derefter skal logge på for at få 5 gratis point om dagen? Kunne det være et system?

Admin plejer at følge med i de debatter han selv har svaret på, så mon ikke han ser disse forslag?

james>> Hvis du ser et spørgsmål du mistænker for at være snyd, så klik på \"Tip en Ven\" i øverste venstre hjørne. Send det til Admin på info@eksperten.dk og husk at skrive en lille begrundelse for di anmeldelse. Så modtager Admin en mail om lige præcis det spørgsmål du var på da du klikkede på \"Tip en Ven\".. Så nemt er det!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 12:50 #23
fcs:> Top 10 guy in da house ;-) Ej... jeg er som andreas_admin også mest til punkt 2, da jeg ville følge mig totalt snydt ved at de point man har optjent pga. \"5 pts. per dag\" reglen, også selvom det jo ikke ville have nogen forskel på placeringer da det ville være det samme for alle, men alligevel. Personligt mangler jeg jo ikke point så for min skyld kan man godt stoppe de gratis point, men for nye brugere er det jo nok guld værd.

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 12:53 #24
fcs:> \"Ifølge eksperten er et svært spørgsmål defineret til 60 point! Alligevel ses dagligt spørgsmål til 100-500 point!!\"

Så du mener ikke at hvis man har noget svært at man skulle have lov til at give det f.eks. 500 eller 1000 point ? (eller 2000 for den sags skyld ..)
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 13:07 #25
tdaugaard (første indlæg)>> De nye brugere ville jo stadigvæk modtage 5 point pr. dag hvis de havde mindre end 300 point, så det er vel ikke det store problem. Det kan da godt være at mange som har været her længe vil føle sig snydt? Jeg ved det ikke og det var derfor at jeg lavede de 2 alternativer. For min skyld kan begge løsninger bruges.

tdaugaard /andet indlæg)>> Jo, men det er i øjeblikket meget ofte at der kommer de store \"pointbomber\" Jo flere der kommer af dem, jo højere bliver det daglige pointniveau og derfor bliver det faktisk sværere for de nye at være med, da de ikke har så mange point at give af. Det er det jeg mener med inflation i point\'ne! Det er en ond spiral at komme ind i.

Håber at dette gjorde mine meninger lidt klarere ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 13:16 #26
fcs:> Så vil vi andre jo blive snydt (os der har over 300 pts.) hvis nye brugere fik 5 point hver dag hvis de havde under 300 point. Så havde de lidt a\'la en unlimited point supply da de jo bare kan holde sig under 300 pts og derved få point hele tiden. (så behøver de ikke svare på nogle spørgsmål hvis ikke de gider..) Og jeg ville følge mig meget snydt hvis de point jeg har \"opsparet\" blev taget fra mig.. men det er jo bare tdaugaard the point collector speaking ;-)

Det har du ret i med at de nye ikke kan følge med fordi vi andre forventer flere point end f.eks. 60 (eller nogle gør .. det gør jeg personligt ikke selv)

Men når en sætter f.eks. 1000 point på et ? så plejer det at være af flere grunde hvor bl.a. at det måske er meget svært og at de vil have et svar NU og ikke om 5 timer er nogle af dem. Jeg synes det er helt rimeligt.
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 13:29 #27
tdaugaard>> De brugere som ville ligge under 300 pointsgrænsen villle jo ligge der fordi de ikke selv er så gode til at svare. De point de modtager gratis vil blive sendt ud i systemet via de spørgsmål de opretter og så kan du tjene dem. Ergo kommer de også dig tilgode.

Mit bud er at du alligevel tjener flere point end du bruger, så hvad gør det at dem der ikke er så hårde får lidt pointhjælp? Eksperten drejer sig jo om at hjælpe ;-)

OK, du vil føle dig snydt hvis de opsparede point blev fjernet. Helt OK med mig -  jeg nævnte det bare som et alternativ til den anden løsning af pointbombe-problemet.

Det er OK med mig at bruge 1000 point på et spørgsmål, men det er jo netop det der er hele pointen i mit forslag:
Det skal ikke være muligt for en eller anden person som ikke har lavet en rygende fis herinde, men bare har opsamlet point i løbet af et år, at lave et spørgsmål til 1000 point, bare fordi han vil sabotere systemet. Dette forhindres ved at blokere de 5 gratis point! Hvis du har TJENT  point nok til at lave et spørgsmål til 1000 point, så må du for min skyld meget gerne gøre det. Så skal jeg nok svare ;-) Men ved at begrænse de gratis point mindskes muligheden for fup og svindel og det er det der er mit mål!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 13:40 #28
fcs:> *S* det havde jeg jo ikke tænkt på ;)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. december 2000 - 15:00 #29
Om et spørgsmål giver 0 eller 1000 points er lige meget, hvis stilleren får et brugbart svar. Points kan nok ikke veksles til noget andet! Point systemet er godt, men måske det kunne blive bedre, jeg syntes om FCS ide med at har du under 300 så får du 5 om dagen. Lige nu ligger jeg over, hovedsageligt på grund af daglige points. Men 300 er en god base.
Som jeg har sagt i en anden streng, så er der nogle steder der har begrænset point forbruget, en af disse er: http://developer.java.sun.com/developer/index.jshtml

Hvor følgende regler gælder: (Duke Dollars = points)
Duke Dollars are the medium of exchange for an awards program within the JDC Community Discussion Forums. If you create a new topic on one of the message boards, you can award anywhere from 1 to 5 Duke Dollars for what you consider to be the best reply.
You can award only one reply per topic you start, and you cannot award yourself.

Det reducere ikke i ens points at give points, hver måned udråbes en vinder, det samme gælder for hvert år. Kontoerne nulstilles tilsyneladende ikke, men køre vidre, og vinderen findes udelukkende ud fra hvem der har tjent flest points inden for de sidste 30/365 dage.
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 15:36 #30
TIl alle dem der har deltaget i denne diskussion (og tak for det):

Kan jeg opsummere folks holdninger i det ovenstående til følgende løsningsmodel:

1. Der indeføres en ny regel pr. d. x/y-2000 Point fra før denne dato røres der ikke ved (hvis der er fuskere imellem skal vi nok finde dem alligevel).

2. Alle personer med mere end 300 point modtager ikke længere 5 gratis point om dagen.

3. Personer med mindre end 300 point modtager 5 gratis point om dagen indtil de når 300 point, hvorefter de ikke modtager gratis point før de er under 300 point igen.

4. Man kunne eventuelt give 5 gratis point om dagen til personer der har mere end 300 point, men kun hvis de deltager aktivt den dag. Jeg er dog bange for at dette vil betyde mange useriøse kommentarer - bare lige for at få fem point. Det var et udemærket forslag som maagen kom med, men efter at have tænkt nærmere over det mener jeg at bøvlet er for stort. Det gælder jo om at bevare eksperten som et seriøst sted og de kommentarer folk ville lave bare for at få dagens 5 point ville nok ikke have den stor værdi for spørgeren.

Kan jeg få kommentarer til dette, eventuelt også fra Admin? Er det noget som kan bruges?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 16:09 #31
Generelt vil jeg sige at jeg synes det er et rigtigt godt alternativ til hvordan eksperten funker i dag.

Eneste lille hage er vel at brugere, der har brugt deres 300 point opretter en ny bruger, fordi de ikke har kunnet \"spare\" mere op...???

Ofte opretter sådanne \"ventelistebrugere\" flere spørgsmål lige i rap, fordi de er løbet ind i problemer og nu har brug for hjælpen. Jeg har anbefalet flere folk netop at oprette en bruger her på www.eksperten netop for at optjene point til den dag de har brug for hjælpen... Men ja, 300 point burde være nok, hvis altså ikke folk afsatte 250 point for at få løst hvordan man tænder for computeren...

Hvordan får vi korigeret folk opfattelse af hvor mange point der skal til for at få svar??

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 16:19 #32
En helt anden ting er...

Jeg fik point for et spørgsmål, som Diktator havde svaret på, men selvom jeg giver dem tilbage tæller de stadig med i tjente point i Flash kategoriens topliste??

http://www.eksperten.dk/spm/38246

Det burde nok laves om, man kunne risikere at flere bruge ville udnytte den mulighed det giver for at komme op på toplisten i \"deres\" kategorier...??

/Nikolaj
Avatar billede maagen Nybegynder
13. december 2000 - 16:55 #33
nikolajdu >>

Det er der allerede nogen der gør....

http://www.eksperten.dk/spm/37479

bare et eksempel....
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 17:00 #34
Nikolajdu>> Som du selv nævner er problemet ikke antallet af point folk har, men inflationen i pointgivningen. For almindelige spørgsmål har eksperten.dk selv defineret 15, 30 og 60 point for henholdsvis let middel og svære spørgsmål. Disse pointsatser mener jeg er ganske udemærkede som vejledende \"priser\". Hvis folk så ikke kan holde orden i deres \"point-pung\" er det vel deres eget problem.

Det bliver dog vores problem hvis de opretter flere brugere og dermed snyder. Derfor mener jeg at man fra ekspertens side bør lave en meget stram tilmeldingsprocedure, hvor folk nærmest tvinges til at gennemlæse et opdateret regelsæt og acceptere dette. Man kunne f.eks. lave det gennem en quiz, hvor den nye bruger skulle læse reglerne igennem og svare på tre tilfældige spørgsmål om reglerne for at blive oprettet (en lidt mærkelig ide, men det er lige hvad jeg kunne komme i tanke om). Dermed burde folk kende reglerne. Og vi plejer jo som regel at kunne gennemskue fuskere, så mon ikke vi fanger dem der alligevel ikke vil følge reglerne?

Som du selv nævner burde 300 point være nok til at hjælpe en person, selvom han/hun stiller 10 spørgsmål på een dag. Det er 30 point pr. spørgsmål og det er vel OK?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 17:09 #35
Maagen>

Så vidt jeg ved tæller point du selv accepterer ikke længere med på toplisterne, men det må Admin vist lige kommentere....

Fcs>

Quiz. *LOL*!! En stram tilmeldingsprocedure vil højest afskrække nye brugere. Kort.nr og udløbsdato kan og sendes til mig! he he..

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 17:10 #36
Maagen det tæller dog stadig i tjente point!
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 17:20 #37
Nikolajdu>> Jeg tror ikke at der kommer flere snydere på grund af den ovenfor nævnte regel (se opsummeringen længere oppe). Folk der snyder VIL snyde og gør det alligevel. Men jeg synes nu stadig at en Quiz kunne være sjov ;-) Men ganske afskrækkende på nye brugere - helt korrekt set.

Men der må da være andre end Nikolajdu der har kommentarer til den opsummering jeg lavede. Hvad synes folk om systemet? Skal vi kontakte Admin med forslaget og sige at det vil være godt at gennemføre det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 17:32 #38
Jeg kunne godt tænke mig at Admin_Andreas var lidt mere aktiv i diskusionen her. Ved godt det ikke er på opfordring det her, men emnet er omtåeligt og berører www.eksperten.dk, så ville det være rart med lidt respons. Tiden kan selvfølgelig være knap og respekt for det. Den går jo også på at gøre stedet her bedre...

/Fcs Ja, snydere vil altid finde et smuthul, men man kan prøve at begrænse dem.

Ellers kan man vel undre sig over at vi ikke har bedre at bruge en onsdag på end at skære ned på vores egne point...?? he he...

Quiz - sjovt??? måske, men ihvertilfald ikke set før...

/Nikolaj
Avatar billede fcs Novice
13. december 2000 - 17:38 #39
Nikolajdu>> *LoL* Bare vent. Når først jeg har fået skabt tillidt til min peron blandt alle Jer andre brugere, så kommer jeg med et forslag der vil skære yderligere ned på alles point (undtagen mine egne). Men I stoler på mig og accepterer det uden at opdage noget som helst......

Dammit.... Nu kom jeg til at røbe min plan......
Aaaaaavvvvv!!!! Hvem har lagt den sprøjte med sandhedsserum på min stol???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. december 2000 - 17:48 #40
Du får aldrig skabt tillid, men det skal du ikke tage personligt... hæ hæ... Men ellers drikker jeg Carlsberg...

/Nikolaj
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
13. december 2000 - 22:28 #41
fcs:> Den dag du kommer ind i varmen \"oppe hos os\" på Top 10 så kan vi begynde at snakke om tillid *LÅÅÅL*
Avatar billede fcs Novice
14. december 2000 - 01:03 #42
Nikolajdu>> Du kan altså bestikkes? ;-)

Tdaugaard>> Man er rigtignok kommet på den grønne gren og kan se ned på pøblen? ;-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. december 2000 - 07:35 #43
fcs:> hi hi .. bare for sjov ..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. december 2000 - 08:14 #44
FCs> Bestikkes??? Jeg nævnte bare Hof for en god ordens skyld.. Just in case nogen skulle få lyst til at gi´ en...