Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. juli 2003 - 17:26 Der er 6 kommentarer

Hjælp til php og css

Hejsa.. jeg skal lige have hjælp til en tagwall (med noget css) kontakt mig lige på ICQ for nærmere..
Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2003 - 17:30 #1
Hvad skal du have hjælp til?
Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. juli 2003 - 17:30 #2
pga. så kan i få screenshot af hvordan det så ud (engang) som jeg gerne ville have det igen lidt svær og forklare
Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. juli 2003 - 17:33 #3
ik mig der har lavet scriptet men en her på eksperten og det er stylet i css så kom jeg til at slette den fil men har stadig screenshot af hvordan det så ud før hen.. hvis det kan hjælpe skal det ligne lidt www.mr-fister.dk (sån ligesom en nyhed)
Avatar billede whatever Nybegynder
29. juli 2003 - 17:53 #4
Jeg går ud fra at www.mr-fister.dk er dit webhotel. Kan du så ikke bare smide screenshottet og evt. filer til tagwall'en der op?
Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. juli 2003 - 18:13 #5
jo ..
Avatar billede mr-fister Nybegynder
29. juli 2003 - 18:14 #6
men nu har jeg bare det problem at de også er slette ....men hvis du ville lave det (sån det ligner lidt en nyhed)
du kan få koderne hvis du sender en mail til info@mr-fister.dk