Avatar billede bat1234 Juniormester
29. juli 2003 - 10:58 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Platform SDK??

Hej,

hvor finder jeg Microsoft Platform SDK til windows2000 server. Er det gratis? Hvis det er inkluderet i serveren hvordan installerer jeg det så?

Evt. kan jeg bruge nogle links til beskrivelse af Microsoft Platform SDK!

Hilsen,
Bat.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 11:02 #1
Avatar billede bat1234 Juniormester
29. juli 2003 - 14:08 #2
nix - har fundet det af anden vej.
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 14:09 #3
og hvor er det så
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 14:11 #4
så vidt jeg kan se står der ms platform sdk oppe i venstre hjørne
Avatar billede riversen Nybegynder
29. juli 2003 - 19:29 #5
hallo?
Avatar billede snowball Novice
01. august 2003 - 12:40 #6
bat1234: Du bedes venligst komme med den løsning du selv fandt frem til. Det er meget uhøfligt at lukke et spørgsmål på den måde. Især når du, så vidt jeg kan, allerede har fået besvaret dit spørgsmål af riversen.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede bat1234 Juniormester
01. august 2003 - 13:54 #7
Løsningen fik jeg ved at få det installeret af en kollega der har det på cd.

Når jeg klikker på det angivne link bliver jeg bedt om at skulle installere et browser-plugin fra Microsoft. Da jeg ikke ønsker dette, svarede jeg nej og kom derfor ikke ind på siden. Dette burde jeg måske have forklaret. Jeg beklager at jeg ikke gjorde dette noget før.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. august 2003 - 13:57 #8
Det er altid rart at spilde sin tid...tak for det.
Avatar billede snowball Novice
01. august 2003 - 14:03 #9
bat1234: Jeg kan uden problemer komme ind på siden selvom jeg svarer nej til at downloade og installere det plugin. Man kan på den side riversen linker til, desuden også komme ind i hente det hele - http://www.microsoft.com/msdownload/platformsdk/sdkupdate/psdk-full.htm

Husk venligst det med at give ordentlig feedback for fremtiden.

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
01. august 2003 - 14:04 #10
snowball: det er rigtigt nok man skal installeret et plugin hvis ikke det er installeret, men jeg mener absolut det er dårlig fremgangsmåde at afvise af den årsag...hvis ikke man vil gøre hvad der skal til, skal man ikke oprette spørgsmålet.
Avatar billede bat1234 Juniormester
01. august 2003 - 14:09 #11
snowball: ok
Avatar billede snowball Novice
01. august 2003 - 14:10 #12
riversen: Hvis man bruger det link jeg lige skrev, så kan jeg ikke se hvorfor man skal bruge det plugin. Er godt klar over man bliver spurgt om det hvis man vælger at downloade det ude fra menuen i venstre side, men ellers ikke.

Desuden skrev han jo at man slet ikke kunne komme ind på siden uden at downloade det plugin, og det var jo ikke korrekt (ikke i mit tilfælde i hvert fald).

Snowball
Avatar billede riversen Nybegynder
02. august 2003 - 14:34 #13
har det resulteret i en advarsel?