Avatar billede mivrex Nybegynder
29. juli 2003 - 10:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Program

Jeg leder efter et program til windows 98 som holder øje med hvad der kalder op til nettet.

Et program hvor man skal give det program der vil på nettet lov.

Jeg har en ISDN forbindelse med en 3com router.
Og engang imellem vil min PC (98) kalde op til nettet og det bliver den så ved med.

Og det er ikke en virus ifg norton anti virus som er opdateret her idag.
Avatar billede mivrex Nybegynder
29. juli 2003 - 10:30 #1
Skal nok lige siges at jeg er forbundet til routeren med et netkabel
Avatar billede redhat9user Nybegynder
29. juli 2003 - 10:37 #2
zonealarm kan gøre det. Jeg brugte det selv, da jeg kørte Windåse og havde ISDN med router.
Avatar billede mivrex Nybegynder
29. juli 2003 - 10:49 #3
har fundet NetworkActiv Sniffer 1.5 men hvis dit virker bedre så for du point
Avatar billede mivrex Nybegynder
29. juli 2003 - 10:50 #4
:( det koster jo penge zonealarm.
Avatar billede fromsej Praktikant
29. juli 2003 - 11:09 #5
http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/comparison.jsp?lid=ho_za - Free Zonealarm.
Prøv først at hente spybot her:
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hjemmeside
Scan, vælg at lade spybot klare alle problemer, genstart.
Avatar billede redhat9user Nybegynder
29. juli 2003 - 21:32 #6
Jeg har altid brugt den gratis version af Zonealarm til netop det, du efterlyser. Købeversionen kan mere, men det har aldrig været nødvendigt for mig.
Avatar billede mivrex Nybegynder
11. december 2003 - 11:32 #7
Zone alarm virkede ikke, men jeg fandt ud af at det var windows update der var gået fast og stop og sende til France telecom..