Avatar billede wise Seniormester
28. juli 2003 - 13:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skjul element hvis ikke medlem af gruppe

Hej Alle

Jeg kan skjule nogle ting hvis folk ikke har en given rolle, men hvordan er det jeg styrer det udfra grupper i directoriet?

ROLE:="[DSS]";
!(@IsMember(ROLE; @UserRoles))

GRUPPE:="Mit Team";
!(@IsMember(GRUPPE; <og hvad ?>))

Lasse
Avatar billede wise Seniormester
28. juli 2003 - 13:54 #1
Hmm, jeg fandt den i hjælpen, men kan ikke få den til at køre...
Er der nogle som kan se hvad der sker?

GRUPPE:="-IMW L'Oreal Team/Nordic";
!(@IsMember(GRUPPE; @UserNamesList))
Avatar billede cdelicht Nybegynder
28. juli 2003 - 15:25 #2
du skjal ikke have definitionen af GRUPPE i hide when formelen. Hvis du vil have definitionen af gruppen i hide when så brug:
!(@IsMember("-IMW L'Oreal Team/Nordic"; @UserNamesList))
Ellers skal GRUPPE være et felt på formen hvor du skal skjule "nogen ting"
Avatar billede wise Seniormester
28. juli 2003 - 16:45 #3
Hmmm, jeg kan stadig ikke få det til at virke...
Til info er det "grene" i et outline som jeg søger at vise/skjule...
Avatar billede pr0gm4n Nybegynder
28. juli 2003 - 20:52 #4
Håndterer "@UserNamesList" nestede grupper?

Vær også opmærksom på at "@UserNamesList" kun returnerer noget såfremt basen er placeret på en server eller at du "Enforce a consistent Access Control List across all replicas" OG databasen har være replikeret.
Avatar billede wise Seniormester
29. juli 2003 - 09:55 #5
Hmmm, det er en helt plain gruppe, og den er på en server... Men jeg er ved at tro at det er gruppen der er noget galt med, for brugeren i gruppen (som har editor adgang) har lige brokket sig over at han ikke kan komme ind... Det kan være der hele problemet ligger...