Avatar billede mr_techno Nybegynder
27. juli 2003 - 19:37 Der er 5 kommentarer

Søger programmer til baggrunde i en ny chat..

Hejsa.
Nogen der kender et godt program til at lave baggrunde i en chat!? Jeg er meget ny inden for faget så det må godt være meget brugervenligt. Jeg har selv macromedia fireworks og flash. :D Så plz HJÆÆÆÆLLLLPPP... :D
Avatar billede hmm10 Nybegynder
27. juli 2003 - 20:00 #1
Er det en programmør, en grafikker eller et program, du søger?
Avatar billede hmm10 Nybegynder
27. juli 2003 - 20:00 #2
hmm, oki.. et program ;) Firewords er ok, det bruger jeg selv..
Avatar billede ddobbeltv Nybegynder
27. juli 2003 - 20:29 #3
du har fireworks men søger et program til at lave baggrunde ? hvis fireworks ikke er tilstrækkeligt vil jeg anbefale photoshop eller illustrator.. sidste nævnte er dog til vector grafik. men jeg er ikke helt med på hvad du søger ?
Avatar billede mr_techno Nybegynder
28. juli 2003 - 12:27 #4
Fireworks minder meget om et tegneprogram med ekstra ting.(synes jeg). Det skal være noget der ikke gør billedet for kantet men meget rundt i kanterne. :D
Avatar billede xpylarius Nybegynder
13. oktober 2003 - 12:19 #5
3dmax er godt... De bruger det i hvert fald på n.dk