Avatar billede stry Nybegynder
27. juli 2003 - 12:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Forslag: Inkludere grafik i spgs.

I en del kategorier på eksperten er det nogle gange nærmest umuligt at beskrive sit spørgsmål eller give svar kun med ord (f.eks. elektronik (diagrammer m.v.), billedbehandling o.s.v.).

Her ville det være en stor fordel hvis hver bruger havde mulighed at uploade en begrænset mængde grafik på eksperten.

I øjeblikket er det kun brugere der har egen serverplads der har denne mulighed, det betyder at en del spørgsmål bliver besvaret via e-mail således at kun de direkte involdverede får glæde af svaret, det synes jeg er ærgeligt.

Hvad siger i andre?
Avatar billede kenp Novice
27. juli 2003 - 13:00 #1
Alle kan jo f.eks. oprette sig her

www.frac.dk så har man jo gratisplads som man bl.a. kan bruge til det formål! (eller et af de mange andre steder)
Avatar billede blyno Praktikant
27. juli 2003 - 13:20 #2
Det er ikke helt korrekt. Der er en som har lagt plads til det (kan ikke helt huske hvem - men undersøger det lige). Samtidig er der vist et projekt kørende expupload.dk - dog ved jeg ikke meget om det (er det exp der kører det ??)
Avatar billede blyno Praktikant
27. juli 2003 - 13:25 #3
Har iøvrigt selv forslået det tidligere:
http://www.eksperten.dk/spm/257951
Avatar billede kenp Novice
27. juli 2003 - 13:29 #4
Det var vist på denneside! (ved ikke om man kan mere!!!) http://www.dinos.dk/
Avatar billede blyno Praktikant
27. juli 2003 - 13:31 #5
Kenp -> havde lige fundet frem til det samme. Nej det ser ud til at det ikke er et tilbud mere - samt at gammelt ikke ligger der mere :-(
Jeg havde brugt det i http://www.eksperten.dk/spm/306553 og hvis man følger linket kommer man bare til hovedsiden..
Avatar billede stry Nybegynder
27. juli 2003 - 13:40 #6
Tak for links, det fungere selvfølgelig udmærket.
Men det helt smarte var jo om grafikken var direkte inkluderet i spørgsmålet (ved ikke om det er teknisk muligt).
Avatar billede exp Juniormester
27. juli 2003 - 14:05 #7
blyno >>
Det er chewie der pt. er den der skal hoste expupload.dk
Det er mig der pt. er ved at programmere selve brugerfladen af expupload.dk
Det er jelzin101 der har programmeret www.dinos.dk (der ikke længere bruges til upload) og han har lovet at hjælpe med at implementere sit uploadscript på expupload.dk
Avatar billede izemate Nybegynder
28. juli 2003 - 19:39 #8
Man kunne også lave det sådan at man kunne lave det så man bare lavet et link til billedet også det blev vist i spørgsmålet :-\