Avatar billede karina4500 Nybegynder
27. juli 2003 - 12:17 Der er 8 kommentarer

lave vhs film om

jeg ville høre hvilket progam jeg skal bruge til at køre fra video til pcèn
jeg har tv-capture kort
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 12:23 #1
http://www.eksperten.dk/spm/380353 fik du ikke hjælp her
Avatar billede lrd Nybegynder
27. juli 2003 - 12:24 #2
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. juli 2003 - 12:24 #3
Du kan bla. anvende Adobe premiere og Virtualdub.

Link: http://www.virtualdub.org/docs_capture
          http://www.adobe.com/products/premiere/main.html

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. juli 2003 - 12:26 #4
Hvis du søger med strengen video + capture på www.google.com, så finder du sikkert en hel del flere programmer.

/per
Avatar billede eskimab Nybegynder
27. juli 2003 - 21:13 #5
Der er mange valgmuligheder. Virtualdub synes jeg er et dårligt valg. Det kører ikke særlig sterbilt. Jeg har selv overspillet og redigerede mine videofilm med Pinaccle studio. Det er det bedste efter min mening. Det har bare den ulempe at det koster lidt penge.. Men du kan sagtens nøjes med en ældre version, da de nyeste faktisk kun er opdateret med en digital video-capture-del. Den burde man godt kunne finde et sted til ikke så mange penge..
Avatar billede lrd Nybegynder
29. juli 2003 - 08:55 #6
fik man svar nok?
Avatar billede lrd Nybegynder
30. juli 2003 - 21:40 #7
Kom her feedback?
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
06. august 2003 - 12:59 #8
eskimab>> Jeg ved ikke hvilken Windows version du bruger med VirtualDub virker ubeklageligt i både ME & XP har selv spillet film ind direkte fra fjernsynet til DivX codeccet uden problemer. Det har aldrig fejlet uanset om det var videoredigering eller capture delen jeg har brugt og det har en stor fordel: det er gratis.