Avatar billede larsrosenberg Nybegynder
27. juli 2003 - 12:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejlmelding på Norton - aktivering umulig

Siden et par dage har Norton uprovokeret meldt følgende, når jeg prøvede at fjerne rødt kryds over ikon: Auto-Protect Off - Virus Definition ERROR - Subscription Service: Not installed - Automatic Live Update: On.
Jeg kan såvel modtage som sende mails, men de bliver ikke scannet!(?) - Kan jeg selv rette denne fejltilstand?
PS: Har samtidig problemer med filfejl i Windows\Prefetch (beskadiget fil) - hvilken kategori vælger jeg for evt. svar?
På forhånd tak - LR
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. juli 2003 - 14:27 #1
Dobbeltklik på dit Norton Ikon i tray
Gå i Options
Under Internet kan du se der står email
Klik på email
Sæt vinge i den skal beskytte din indgående og udgående post
Ok.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
27. juli 2003 - 14:56 #2
Takker for point:)