Avatar billede tonycraft Nybegynder
26. juli 2003 - 20:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

visning af Totalbytes

Jeg har en flash site der henter 4 externe swf file..
selv preloading af hver swf fil går strålende men kan kunn e tænke den total data størrelse af de 4 swf filer.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. juli 2003 - 00:30 #1
Flash kender åbenbart først den totale størrelse af en swf der skal loades, når den har henter lidt af den - derfor bliver du nød til at sikre dig at der er hentet lidt af hver fil -ellers vil den påstå at det er 0!
Jeg lavede 4 swf som skulle hentes og kaldte dem 1.swf ... 4.swf
Derefter lagde jeg dette script i min hovedfil:

this.createEmptyMovieClip("mc1",1);
this.createEmptyMovieClip("mc2",2);
this.createEmptyMovieClip("mc3",3);
this.createEmptyMovieClip("mc4",4);
this.mc1.loadMovie("1.swf");
this.mc2.loadMovie("2.swf");
this.mc3.loadMovie("3.swf");
this.mc4.loadMovie("4.swf");
this.onEnterFrame = function() {
    if(this.mc1.getBytesLoaded()>0 and this.mc2.getBytesLoaded()>0 and this.mc3.getBytesLoaded()>0 and this.mc4.getBytesLoaded()>0){
        totalsize = this.mc1.getBytesTotal() + this.mc2.getBytesTotal() + this.mc3.getBytesTotal() + this.mc4.getBytesTotal();
        trace(totalsize);
    }
Avatar billede tonycraft Nybegynder
27. juli 2003 - 18:42 #2
Det ser godt ud..takker
Avatar billede alexander_j Nybegynder
27. juli 2003 - 19:26 #3
Hov hvor blev mine point af?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
30. juli 2003 - 16:48 #4
tonycraft --> det er ikke pænt selv at tage alle pointene, når du har fået et svar du kunne bruge! Du burde i stedet be´ mig om at lægge et svar, så jeg kunne få mine point!!!
Avatar billede tonycraft Nybegynder
30. juli 2003 - 18:55 #5
Jeg undskylder dette..jeg har åbennart ikke gennemskuet logikken....Men du får da de point jeg skylder for din hjælp...men hvordan gør jeg nu det ?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
30. juli 2003 - 22:01 #6
Nej det er ligemeget denne gang - jeg synes bare det virkede lidt flabet at sige tak for svaret og så selv tage pointene!
En anden gang skal du bede den der har givet dig et brugbart svar om at lægge et svar - og så give ham/hende pointene!
Avatar billede tonycraft Nybegynder
31. juli 2003 - 09:19 #7
cool