Avatar billede TRoXa Novice
26. juli 2003 - 16:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åben i nyt vindue

Hej

Jeg tænkte på om det ikke var muligt at få jer til at lave en target på de links i sender i de mails hvor folk stiller spørgsmål .. hver gang jeg åbner et link åbnes det i et allerede åbnet vindue som måske ikke skulle have været ændret .. har lige mistet noget kode jeg havde stående på et internet dokument der ikke var gemt pga det ..

håber det kan lade sig gøre .. det vil være til gavn for alle :)
Avatar billede exp Juniormester
26. juli 2003 - 17:03 #1
umiddelbart tror jeg ikke det kan lade sig gøre da de sendes som tekstmails... det kan kun lade sig gøre hvis de sendes som html!

Men måske bliver det muligt i den nye version af E
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2003 - 17:15 #2
Personligt vil jeg helst have det, som det er idag.
Avatar billede TRoXa Novice
26. juli 2003 - 17:43 #3
nanog : hvorfor ? hvis du sidder med en side fremme med f.eks en formular i, som du har udfyldt og kun mangler at trykke send, og så du lige åbner et link fra emailen .. så kan man starte forfra fordi den åbner i det vindue .. det er vildt upraktisk synes jeg :)

men ja .. jeg håber da, at det kommer i den nye version af E :) Eller at man måske selv kan vælge om man vil have det som tekst :)
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
26. juli 2003 - 20:28 #4
Kan man da ikke bare højreklikke og "åbne i et nyt vindue"?
Avatar billede TRoXa Novice
26. juli 2003 - 20:52 #5
uhmm .. det kommer nok an på hvilket program man kører, og om det er webmail osv .. jeg bruger f.eks IncrediMail, og der kan man i hvert fald ikke.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juli 2003 - 22:14 #6
Jeg synes simpelt hen det er rart den åbner i samme vindue. Så slipper jeg for at smække vinduer ned konstant, når jeg følger op på de mange mails jeg dagligt får fra Eksperten.

Jeg har aldrig været ude for den situation du beskriver.
Avatar billede exp Juniormester
21. maj 2004 - 12:22 #7
Bedre sent end alrdig :-)