Avatar billede athlon-pascal Juniormester
26. juli 2003 - 14:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Jeg fandt selv en løsning" brud på regel?

Det sker meget ofte her på Eksperten at en person stiller et spørgsmål, og ender med selv at besvare det med kommentaren "Jeg fandt selv en løsning". I mange af disse tilfælde ser vi aldrig løsningen.

Det er så nu jeg vil henvise til en af Ekspertens regler (http://www.eksperten.dk/regler.phtml), # 2.1.12 - "Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere."

Hvis alle altid overholdte den regel, så ville folk meget nemmere kunne søge på Eksperten, og måske finde det de søger oftere. At mange så ikke bruger Ekspertens søgemuligheder, er en anden sag.

(Admin: Hvad er det fo noget halløj du har lavet? Jeg kan hverken bruge "-" eller "=" i spørgsmålets titel, selvom jeg mener det sagtens kan bruges til at beskrive mit problem!)
Avatar billede serverservice Praktikant
26. juli 2003 - 15:11 #1
Helt enig. Det har været til diskussion mange gange at folk glemmer at give en forklaring - lidt surt hvis man har hjulpet...
Avatar billede tommyv Nybegynder
26. juli 2003 - 15:37 #2
Og endnu mere irriterende hvis man søger efter en løsning herinde, og der så bare står "Jeg har selv fundet løsningen..." Det hjælper sq ikke så meget...
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juli 2003 - 17:03 #3
Enig!!! Det er jo feedbacken vi lærer noget af
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
02. august 2003 - 11:18 #4
Lukker, hvis nogle har lyst til at kommentere, skal i være velkomne.