Avatar billede alfe Nybegynder
26. juli 2003 - 07:16 Der er 2 kommentarer

Dårlig scanning

Jeg har en scanner Packard Bell Diamond 2400 som ind til for nylig har kørt/scannet upåklageligt. Nu er den begyndt at scanne meget urene billeder, nærmest som om der ligger et filter ovenpå. Jeg har forsøgt at afindstalere den, for dernæst at genindstalere den.Men det hjælper ikke. Jeg køre XP og det skulle være den nyeste driver jeg har. Er der nogen der kender til problemet.Mit foto software er Photo Express Billederne er grumsede.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. juli 2003 - 07:22 #1
Luk venligst dette spørgsmål, man må ikke have to ens spørgsmål åben: http://www.eksperten.dk/spm/379883

Læs venligst reglerne: www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juli 2003 - 08:31 #2
Herligt at se flere deltage i kampen og de useriøse brugere jakob :)