Avatar billede gawc Nybegynder
12. december 2000 - 09:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

3dsmax --> Poser

endnu et spørgsmål.. når jeg nu på et tidspunkt har fået lavet en animation i 3dsmax R3.. er der nogen måde jeg kan importere den fil i Poser 4 ?  jeg har gjort det, men den tager kun 1 billede ikke hele animationen...  HJÆLP :):)
Avatar billede fidibus Nybegynder
12. februar 2001 - 00:37 #1
Hvis jeg var dig ville jeg tage min animerede poserfigur og importerer den til max3. Til dette skal du bruge et program der hedder \"maximum Pose\". Programmet kan importere en serie af obj-filer, kæde dem sammen og exportere en max-schript fil. Skønt dette er besværligt vil du stensikkert blive glad for det endelige resultat.
Programmet kan dog ikke exportere mere end 30.000 verticles, men jeg mener selv at dette er den bedste måde at gøre tingene på.
Avatar billede gawc Nybegynder
17. september 2001 - 09:07 #2
test