Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 16:49 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Anbefal Digitalkamera

Hejsa..

Jeg så lige at SSTP havde lavet et spørgsmål om at personen gerne ville have nogen til at finde et digital kamera til ham/hende.

Det står jeg faktisk også lige og mangler, og jeg kan heller ikke rigtigt finde et jeg synes er fint..

Jeg har 1000 kr.

Ville godt have:
et som var 2 megapixel,
skærm bagpå,
billigt at opgradere (flashkortet),
hurtigt til at tage nye billeder

hvis det kan lade sig gøre, og nogen kan finde et sted hvor man kan købe sådan et i nærheden af amager hvor jeg bor, så ville jeg blive meget glad!! :-)

MVH STREETNIKI

Ps, giver 60 point for det .. :D
Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 16:50 #1
evt en oplader til batterierne..
Avatar billede lrd Nybegynder
25. juli 2003 - 16:51 #2
http://www.eksperten.dk/kat/59

Se alle de tråde der er om emnet :-) måske kan du hitte gode råd gennem dem
Avatar billede googolplex Novice
25. juli 2003 - 16:52 #3
For 1000 kr. for du ikke meget, slet ikke med Flash kort og oplader.

Evt. et tilbud i Aldi eller lignende.
Avatar billede beta Nybegynder
25. juli 2003 - 16:54 #4
Man får hvad man betaler for.. mit råd er hvis du kun har 1000kr. at gøre "godt", så vent med at køb til du har nogle flere penge.
Avatar billede googolplex Novice
25. juli 2003 - 16:55 #5
Jeg fil mit eget kamera i dag, A70 med en masse tilbehør. Jeg købte det i www.kamerahuset.dk som er meget billige. De ligger i KBH, tag ind og hør.
Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 16:55 #6
Mit "ønske kamera" som jeg skrev var:

et som var 2 megapixel,
skærm bagpå,
billigt at opgradere (flashkortet),
hurtigt til at tage nye billeder

Hvis jeg skulle have sådan et, hvad ville det så koste mig, og hvad ville det så være for et kamera??
Avatar billede googolplex Novice
25. juli 2003 - 16:55 #7
HELT ENIG med beta !!!
Avatar billede streetniki Nybegynder
26. juli 2003 - 21:21 #8
hmm ingen som gider at skrive et svar i stedet for en kommentar..

Giver lige 30 min endnu ellers tager jeg dem igen.. :-)

//Man skal jo lukke på en eller anden måde..
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juli 2003 - 21:45 #9
svar
Avatar billede googolplex Novice
27. juli 2003 - 00:46 #10
svar :P
Avatar billede beta Nybegynder
27. juli 2003 - 01:32 #11
Svar herfra..held og lykke ud i junglen af digital kam's! Jeg tror at når du på et tidspunkt finder et kamera hvor kvalitet og pris hænger sammen, så vil du være glad for at du ikke bare købte et-eller-andet kamera, bare for at det skulle være så billigt som muligt. Billeder er jo noget som man gerne vil gemme, og hvad kan man bruge grumsede billeder til ?

Tag f.eks. et kig på edbpriser.dk > digital kameraer, og se hvad der er de mest populære, og læs også bedømmelse fra andre købere, det kan give dig en idé om hvad du skal købe - eller ikke købe.